O αειθαλής ιταλικός οίκος o οποίος έχει αποκτήσει πλέον και το status του κατασκευαστή, μετά το ιδιαιτέρως επιτυχημένο hypercar Battista, στρέφεται σε ένα εντελώς διαφορετικό είδος που αν και θα μπορούσε να πει κανείς ότι υπακούει στα σημεία των καιρών, φροντίζει να ξεχωρίσει χάρη στην ιδιάζουσα αισθητική γραφή του Pininfarina.
Ειδικότερα, τo Pura Vision όπως ονομάζεται το νέο concept car των Ιταλών αντλεί τις σχεδιαστικές του επιρροές από την θρυλική Cisitalia 202 GT του 1947, το πρώτο αυτοκίνητο που κέρδισε μια θέση στη συλλογή του MoMA, και σύμφωνα με τις συστάσεις αναλαμβάνει να συστήσει τον αισθητικό κώδικα όπου θα υπακούσουν τα επόμενα «πολιτικά» μοντέλα της ιταλικής φίρμας.
Παρά τις αισθητικές sportscar σχεδιαστικές καταβολές από το παραπάνω μοντέλο, το concept car υιοθετεί ξεκάθαρα τα στοιχεία ενός SUV χωρίς ωστόσο να ενδίδει σε συμβιβασμούς.
Για την ακρίβεια ο ιταλικός οίκος χαρακτηρίζει το νέο μοντέλο ως Electric Luxury Utility Vehicle εν συντομία e-LUV, και επισημαίνει ότι εκτός από τις γραμμές της Cisitalia το πρωτότυπο αντλεί τις επιρροές του από τον κόσμο των πολυτελών γιοτ.
Ανεξαρτήτως επιρροών, δεν θα μπορούσε να μην παρατηρήσει κανείς τον τρόπο που έχει σμιλευτεί ο θόλος εν συγκρίσει με το υπόλοιπο αμάξωμα καθώς και στην αφθονία σε καμπύλες και χαώδη ανοίγματα που παραπέμπουν στην παράδοση του ιταλικού οίκου.
Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν οι κάμερες αντί εξωτερικών καθρεπτών που έχουν τοποθετηθεί σε στρατηγικά σημεία της οροφής αντί της συνήθους θέσης δίνοντας πανοραμική θέαση.
Την εξωτερική εικόνα συμπληρώνουν τροχοί 23 ιντσών οι οποίοι συμβάλλουν στην ούτως ή άλλως αυξημένη απόσταση από το έδαφος.
Το εσωτερικό είναι αυστηρά τετραθέσια ενώ η πρόσβαση επιτυγχάνεται μέσω των ιδιαίτερων θυρών που μπορούν να ανοίξουν με τρείς διαφορετικούς τρόπους, (τον κλασικό, αντίθετα αλλά και προς τα πάνω) χάρη και στην πλήρη απουσία κεντρικής κολώνας.
Η διαθέσιμη τεχνολογία εστιάζει στην χρηστικότητα του εξατομικευμένου μινιμαλισμού καθώς η κεντρική οθόνη αναδύεται κ...