Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
23 °C 68%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Ηλεκτροκίνηση και κιβώτια: Μια μονοδιάστατη σχέση -ή μήπως όχι;
Ημερομηνία: 28/7/2023, 17:56 - Εμφανίσεις: 43



Όσοι δεν έχει τύχει να βρεθείτε στο αριστερό κάθισμα κάποιου ηλεκτροκίνητου οχήματος, όπως ακριβώς ισχύει και για τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης με αυτόματα κιβώτια κάπου στην κεντρική κονσόλα ή έστω πίσω από το τιμόνι παρεπιδημεί ένας επιλογέας επιλογής σχέσεων.

Αυτό που κάνει τη διαφορά στην περίπτωση του EV οχήματος είναι ότι αντί των πολλαπλών σχέσεων που συνήθως προσφέρει ένα τυπικό αυτόματο κιβώτιο, η σχέση είναι μόλις μία και αυτό ισχύει για την συντριπτική πλειονότητα των ηλεκτροκίνητων είτε πρόκειται για «ταπεινά» city car είτε για περίπλοκες κατασκευές που βρίσκονται στην κορυφή της τετράτροχης αλυσίδας.

Οι λόγοι που τα κιβώτια των EV έχουν αυτή την ιδιαιτερότητα είναι παραπάνω από ένας.

Ο κύριος ωστόσο είναι η ίδια η «φύση» των ηλεκτρικών μοτέρ και ο προγραμματισμός τους που κάνει την περιστροφή του άξονα τους ανά λεπτό πολύ ταχύτερη εν συγκρίσει με την αντίστοιχη ικανότητα περιστροφής ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Για του λόγου το ακριβές ένα τυπικό ηλεκτρικό μοτέρ περιστρέφεται με ταχύτητα ως 20.000 σ.α.λ.

ενώ ένα συμβατικό περιστρέφεται κατά μέσο όρο με ταχύτητα μεταξύ 4.000-6.000 σ.α.λ.

Επιπλέον, σε αντίθεση με τους συμβατικούς κινητήρες, τα ηλεκτρικά μοτέρ διατηρούν την ίδια απόδοση σε όλο το εύρος των στροφών τους.

Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να φτάσουν συγκεκριμένες στροφές με σκοπό να προσφέρουν το μέγιστο της απόδοσής τους.

Για αυτόν ακριβώς τον λόγο και τα ηλεκτροκίνητα μπορούν να αποδώσουν το μέγιστο της ροπής τους από την στιγμή που ο οδηγός θα πιέσει το δεξί πεντάλ.

Αντιστρόφως ο λόγος που οι κινητήρες εσωτερικής καύσης προϋποθέτουν την παρουσία κιβωτίου είναι ότι η μέγιστη ροπή θα μπορούσε να αποδοθεί προοδευτικά και η τιμή της εξαρτάται από την εκάστοτε ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα ενώ η μέγιστη απόδοση θα μπορούσε να επιτευχθεί μεταξύ ενός συγκεκριμένου διαστήματος στροφών ανά λεπτό.

Σε αντίθεση με τα συμβατικά αυτοκίνητα, τα ηλεκτρικά μπορούν να φτάσουν την μέγιστη ταχύτητα με μια και μία και μόνη σχέση με τους μηχανικούς να επ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
23 °C 68%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies