Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
23 °C 68%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Hλεκτροκίνηση εναντίον ψύχους
Ημερομηνία: 26/7/2023, 21:52 - Εμφανίσεις: 28



Ως κάτοικοι μιας νότιας ευρωπαϊκής χώρας που από πλευράς θερμοκρασιών θεωρείται μάλλον προνομιακή, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά την αρνητική «πλευρά» του υδραργύρου, η αλληλεπίδραση ηλεκτροκίνησης – χαμηλών θερμοκρασιών είναι κάτι που θα μας απασχολήσει ελάχιστα στην περίπτωση που τυγχάνουμε δυνητικοί ή ήδη ιδιοκτήτες ενός αντίστοιχης τεχνολογίας μοντέλου.

Ταυτόχρονα όμως αυτό δεν σημαίνει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν επηρεάζεται, τουλάχιστον ως έναν βαθμό, από τις χαμηλές θερμοκρασίες.

Προτού υπεισέλθουμε σε λεπτομέρειες για το πώς και το γιατί, αλλά και για τους τρόπους περιορισμού των παρενεργειών των εξαιρετικά χαμηλών θερμοκρασιών σε ένα ηλεκτροκίνητο όχημα, χρήσιμο θα ήταν να διευκρινιστεί ότι αν και υπάρχουν επιπτώσεις στη λειτουργία τους, σε καμία περίπτωση, το ψύχος δεν λειτουργεί καθολικά ανασταλτικά για ένα αυτοκίνητο του είδους, όπως υπαγορεύει μια από τις κοινές παρανοήσεις που περιβάλλουν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, με την οποία μάλλον οι περισσότεροι δεν έχουμε εξοικειωθεί αρκετά.

Περίτρανη απόδειξη της αντοχής των ηλεκτροκίνητων στο ψύχος θα μπορούσε να θεωρηθεί το γεγονός ότι η πρωταθλήτρια χώρα στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη δεν είναι άλλη από τη Νορβηγία, όπου τα EV εκπροσωπούν το 50% των ταξινομήσεων καινούργιων οχημάτων, ενώ ένα ακόμα 27% αντιστοιχεί σε οχήματα υβριδικής τεχνολογίας.

Τα παραπάνω ποσοστά αλλά και το γεγονός ότι η Νορβηγία κάθε άλλο παρά φημίζεται για το «φιλόξενο» κλίμα της σημαίνουν ότι η επίδραση των χαμηλών θερμοκρασιών στην ηλεκτρική τεχνολογία δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να θεωρηθεί ανασταλτικός παράγοντας για την απόκτηση και χρήση αυτοκινήτων με ηλεκτρική τεχνολογία.

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι όταν ο υδράργυρος υποχωρεί κάτω από το μηδέν, πλην όλων των άλλων προβλημάτων που θα μπορούσε να σημαίνει για τις μετακινήσεις εν γένει, δεν επηρεάζει περισσότερο τα ηλεκτροκίνητα οχήματα εν συγκρίσει με συμβατικά οχήματα που εφοδιάζονται με κινητήρες βενζίνης ή diesel.

Ο λόγος είναι ότι οι αρνητικές θερμοκρασίες τείνουν να επ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
23 °C 68%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies