Mercedes-AMG GLC 43 & 63 S: Επιβλητικό δίδυμο
Ημερομηνία:
18/7/2023, 18:52 - Εμφανίσεις: 35
H γεÏμανική φίÏμα αποκαλÏπτει την κοÏωνίδα της γκάμας της νÎας GLC με την φÏοντίδα του Affalterbach η οποία όπως επιβάλλει η σχετική Ï€Ïόσφατη «παÏάδοση» θα είναι διαθÎσιμη σε δÏο παÏαλλαγÎÏ‚ με τα διακÏιτικά 43 και 63.
Σε αντίθεση ωστόσο με τις παÏαδόσεις οι δÏο εκδόσεις αντικαθιστοÏν τους V6 και V8 κινητήÏες των μÎχÏι σήμεÏα γνωστών αντίστοιχων εκδόσεων με τετÏακÏλινδÏο κινητήÏα σε υβÏιδική διαμόÏφωση χωÏίς ωστόσο να στεÏοÏνται σε εφαÏμογή και επιδόσεις.
ΑναλυτικότεÏα, εφαλτήÏιο για τα σÏνολα των AMG εκδόσεων αποτελεί ο τετÏακÏλινδÏος κινητήÏας 2,0 λίτÏων της AMG o οποίος σε αμφότεÏες τις πεÏιπτώσεις συνδυάζεται με ηλεκτÏικό υπεÏσυμπιεστή καυσαεÏίων.
Στην πεÏίπτωση της GLC 43 το σÏνολο συμπληÏώνει η παÏουσία η παÏουσίας ήπιας υβÏιδικής τεχνολογίας με την μοÏφή ενός παÏάλληλου ηλεκτÏÎ¹ÎºÎ¿Ï ÎºÏ…ÎºÎ»ÏŽÎ¼Î±Ï„Î¿Ï‚ 48 Volt και ενός μικÏÎ¿Ï Î·Î»ÎµÎºÏ„ÏÎ¹ÎºÎ¿Ï Î¼Î¿Ï„ÎÏ Ï„Î¿ οποίο λειτουÏγεί ως overboost συνεισφÎÏοντας για μικÏά διαστήματα με 14 ίππους απόδοσης.
Η ισχÏÏ‚ της επίμαχης  Îκδοσης διαμοÏφώνεται σε 421+14 ίππους και 500 Îm Ïοπής, εξασφαλίζοντας στην AMG 63 τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ÏŽÏα σε 4,8 δευτεÏόλεπτα ενώ η μÎγιστη ταχÏτητα διαμοÏφώνεται σε 250 χλμ./ÏŽÏα με την παÏÎμβαση του ηλεκτÏÎ¿Î½Î¹ÎºÎ¿Ï Ï€ÎµÏιοÏιστή.
Στην πεÏίπτωση της αυτονόητα ακόμα ισχυÏότεÏης GLC 63 S E Performance η ισχÏÏ‚ του τετÏακÏλινδÏου δίλιτÏου μοτÎÏ Î±Ï…Î¾Î¬Î½ÎµÏ„Î±Î¹ σε 476 ίππους και 545 Nm Ïοπής ενώ, όπως υποδηλώνουν τα διακÏιτικά E Performance, αυτός συνδυάζεται με Îνα ηλεκτÏικό μοτÎÏ Î¹ÏƒÏ‡Ïος 204 ίππων που τοποθετείται στον πίσω άξονα και συνδυάζεται με κιβώτιο δÏο σχÎσεων καθώς και Îνα διαφοÏικό πεÏιοÏισμÎνης ολίσθησης συμβάλλοντας στην αÏξηση της συνδυαστικής ισχÏος του συνόλου σε 680 ίππους και το θεαματικό μÎγεθος των 1.020 Nm Ïοπής αν και τα εν λόγω μεγÎθη είναι διαθÎσιμα για σÏντομα διαστήματα 10 δευτεÏολÎπτων και με την ενεÏγοποίηση του Ï€ÏογÏάμματος Boost.
To plug-in υβÏιδικό σÏνολο συμπληÏώνει μια μπαταÏία 6,1 kWh η οποία Îλκει την τεχνολογική καταγωγή της από τις τάξεις της F1 και όπως επιβάλει ο Ï€Ïοσανατολισ...
Πηγή/ΠεÏισσότεÏα: in.gr
|
|
|