Μπορεί το εξωτικό αγωνιστικό που αποκάλυψε η ιταλική φίρμα να θυμίζει ελάχιστα όσα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε από την Lamborghini με εξαίρεση ίσως τα φωτιστικά σώματα σε μοτίβο «Υ», ωστόσο οι περιορισμοί και οι προδιαγραφές που συνεπάγεται η κατηγορία των αγωνιστικών LMDh είναι πολύ συγκεκριμένες.
Για την ακρίβεια, σύμφωνα με τις σχετικές προδιαγραφές τα αγωνιστικά LMDh υπόκεινται σε αυστηρούς κανονισμούς σε ό,τι αφορά την κατασκευή και την προμήθεια του monocoque πλαισίου το οποίο παρά τις αρχικές εντυπώσεις, οι σχεδιαστές της Lamborghini και το Centro Stile έχουν φροντίσει να «ντύσουν» με λεπτομέρειες όπως οι εισαγωγές αέρα NACA που θυμίζουν την Countach και οι θόλοι που αντλούν την έμπνευσή τους από την Revuelto.
Το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του συγκεκριμένου αγωνιστικού πάντως είναι ο κινητήρας ο οποίος είναι καινούριος και έχει κατασκευαστεί στα μέτρα της συγκεκριμένης αγωνιστικής περίστασης.
Πρόκειται αυτονόητα για ένα υβριδικό σύνολο με κυρίαρχο ένα twin-turbo V8 με χωρητικότητα 3,8 λίτρων και το διπλό σύστημα υπερτροφοδότησης να τοποθετείται εξωτερικά ώστε να εξασφαλιστεί η ακόμα πιο καλή ψύξη του, οι ανάγκες συντήρησης αλλά και προς όφελος της κατανομής βάρους.
Αν και η Lamborghini δεν έχει προς το παρόν ανακοινώσει μεγέθη, οι περιορισμοί της κατηγορίας τοποθετούν την μέγιστη ισχύ στους 680 ίππους μέγεθος το οποίο πρόκειται να ισχύσει και για την περίπτωση του ιταλικού αγωνιστικού.
Σε ό,τι αφορά τα ηλεκτρικά μέρη προκειται για ένα ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια και μια μπαταρία που συντονίζονται με την συνδρομή ενός ηλεκτρονικού συστήματος της Bosch όπως επιβάλλουν οι προδιαγραφές.
Το σύνολο συμπληρώνεται από το το ίδιο κοινό για όλα τα αυτοκίνητα που λαμβάνουν μέρος στην κατηγορία σύστημα μετάδοσης.
Βάσει των όσων έχουν ανακοινωθεί αναφορικά με τους στόχους του SC63, θα κατασκευαστούν δύο εκδοχές του με το πρώτο να διαγωνίζεται στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIΑ για το 2024 και το δεύτερο να κατευθύνεται στην αμερικανική αντίστοιχη διοργάνωση IMSA, αμφότερα...