Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
26.3 °C 42%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Αυτοκίνητο
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

ZF Easy Turn: Μια εφεύρεση στα μέτρα της ηλεκτροκίνησης και των πόλεων
Ημερομηνία: 30/6/2023, 20:52 - Εμφανίσεις: 49



Όλοι όσοι οδηγούμε εντός των αστικών τειχών έχουμε βρεθεί στη δυσχερή θέση να μην μπορούμε να βγούμε από μια θέση parking πολύ απλά γιατί κάποιος-οι μας έχουν κλείσει.

Ακόμα περισσότεροι ίσως είναι εκείνοι που δεν ενθουσιάζονται στην ιδέα της παράλληλης στάθμευσης στα ιδιαιτέρως στενά… στενά ενός αστικού κέντρου ή κάνουν διπλάσιες διαδρομές ώστε να μην πραγματοποιήσουν αναστροφή όπου φυσικά αυτή επιτρέπεται.

Η ZF έρχεται να δώσει μια εμπεριστατωμένη απάντηση σε όλες τις παραπάνω συνθήκες καθιστώντας τις ευκολότερες με την εφεύρεση Easy Turn, ένα νέο τύπο μπροστινού άξονα, ολοκληρωμένου με ανάρτηση τύπου γονάτων η οποία υπόσχεται να μειώσει τον κύκλο στροφής του αυτοκινήτου σε μόλις 6,8 μέτρα.

Να τονιστεί ότι ο συνήθης κύκλος στροφής ενός μέσου αυτοκινήτου κυμαίνεται μεταξύ 10 και 11 μέτρων.

Η παραπάνω μεταβολή η οποία αν συνοδεύεται και από σύστημα τετραδιεύθυνσης, σύμφωνα με τις συστάσεις, θα μπορούσε να μειώσει τον κύκλο στροφής ενός αυτοκινήτου σε έως και 5,7 μέτρα σημαίνει αυτονόητα λιγότερους ελιγμούς και λιγότερη καταφυγή στην όπισθεν.

Εκτός από τα παραπάνω μεγέθη, χρήσιμο να σημειωθεί ότι το παραπάνω σύστημα της ZF το οποίο είναι πλήρως λειτουργικό και έχει ήδη τοποθετηθεί σε δοκιμαστικά πρωτότυπα μοντέλα στρέφει τους μπροστινούς τροχούς έως και κατά 80 μοίρες.

Το μόνο «μειονέκτημα» που θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς στην συγκεκριμένη εφεύρεση είναι ότι με δεδομένη την παραπάνω απόκλιση από τον συνήθη άξονα των τροχών απαιτεί τον ανασχεδιασμό των θόλων και κατ΄επέκταση την απουσία ογκωδών μηχανικών μερών στον χώρο ανάμεσα στους δύο μπροστινούς τροχούς.

Αυτό σημαίνει ότι το Easy Turn δεν θα μπορούσε να τοποθετηθεί σε ένα μέσο συμβατικό αυτοκίνητο με τον κινητήρα κάτω από το καπό.

Αντιθέτως φαίνεται να αποτελεί ιδανική λύση για τα ηλεκτροκίνητα στα οποία πολλές φορές οι ηλεκτροκινητήρες και η μπαταρία τοποθετούνται πίσω και χαμηλά αφήνοντας τον χώρο κάτω από το καπό σχετικά «κενό».

Προς το παρόν η ZF δεν έχει ανακοινώσει κάποια συμφωνία για την προμήθεια του συγκ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Αυτοκίνητο"
ARTICLES
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
26.3 °C 42%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies