Φωτογραφίες: Automedia Η Evija είναι ήδη από το πλέον υπερβατικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα που θα μπορούσε να αποκτήσει κανείς με την προϋπόθεση φυσικά ότι θα μπορούσε να αντεπεξέλθει οικονομικά στο το ίδιο υπερβατικό ποσό των 2+ εκατομμυρίων ευρώ.
Η Lotus από την πλευρά της φαίνεται να θεωρεί ότι υπάρχουν περισσότερα περιθώρια να προσφέρει περισσότερα από την Evija, ζητώντας παράλληλα και περισσότερα.
Προς αυτήν την κατεύθυνση τουλάχιστον δείχνει η θέα ενός πρωτότυπου μοντέλου με σαφή αγωνιστικά γονίδια και χαρακτηριστικά η οποία εντοπίστηκε στο περιβάλλον του Nurburgring.
Ενδιαφέρον έχει ότι όπως αναφέρουν πληροφορίες, η νέα έκδοση Evija X δεν είναι στην Πράσινη Κόλαση αποκλειστικά για δοκιμές εξέλιξης αλλά σε μια πρόβα τζενεράλε για την εξασφάλιση του τίτλου του ταχύτερου ηλεκτροκίνητου που έχει «πατήσει» την γερμανική πίστα των 20,8 χλμ.
Για την ακρίβεια, όπως ανακοίνωσε η Lotus «η Evija X αποτελεί ένα νέο τεχνολογικό concept.
Βασίζεται στην «πολιτική» έκδοση αποτελώντας ωστόσο την απόλυτη έκφρασή της.
Οι δοκιμές της έχουν πραγματοποιηθεί σε πολλές διαφορετικές πίστες σε διαφορετικά μήκη και πλάτη του πλανήτη και έχουμε σημειώσει σημαντική πρόοδο, εκπληρώνοντας όλους του στόχους που είχαμε θέσει αλλά και μαθαίνοντας τις προκλήσεις που προϋποθέτει η κατάκτηση του Nurburgring».
Αν και η Lotus δεν γνωστοποιεί ευθέως την στόχευση για τη νέα έκδοση, αυτή φαίνεται να αποτυπώνεται ξεκάθαρα στις παραπάνω αράδες.
Για την ιστορία ο τρέχων κάτοχος του ηλεκτρικού ρεκόρ στο Ring είναι το VW ID.R με χρόνο έξι λεπτών και 5,536 δευτερολέπτων, μια θέση που προφανώς εποφθαλμία η Evija X χάρη σε μια σειρά νέων αεροδυναμικών στοιχείων τα οποία πρόκειται να συνοδεύονται και από βελτιώσεις που θα έχουν ως στόχο την μείωση του βάρους όπως άλλωστε διαφαίνεται από την απουσία φωτιστικών σωμάτων και καθρεπτών στο συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο.
Αντιστοίχως, το εσωτερικό προδιαγράφεται απογυμνωμένο από τα «περιττά» στοιχεία ενώ θα συμπληρωθεί από ένα κλωβό ασφαλείας.