Παρά την σαφή ροπή της προς την σπορ αυτοκίνηση, η γερμανική φίρμα δεν έχει μακρά παράδοση στα hypercar έχοντας παρουσιάσει συνολικά μόλις τρία στην 75χρονη ιστορία της -την 959, την Carrera GT και την 918 Spyder- με κάθε ένα από αυτά, όμως, να έχει δημιουργήσει το δικό του μύθο, για μια σειρά διαφορετικών λόγων.
Πλέον ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για τον τέταρτο δυνάμει μύθο της Porsche τον οποίο η γερμανική φίρμα επέλεξε να παρουσιάσει στην επέτειο 75 χρόνων από την πρώτη 356.
Προς το παρόν το Mission X έχει το status του πρωτοτύπου, ωστόσο δεν πρόκειται να μείνει εκεί καθώς όπως διευκρινίζει η γερμανική φίρμα «τα πρωτότυπα μας, αποτελούσαν ανέκαθεν τα θεμέλια του μέλλοντος».
Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το Porsche Mission X λαμβάνει την μορφή ενός διθέσιου coupe με αιχμηρή σχεδίαση και διαστάσεις 4,5 μ.
μήκος, 2,0 μ.
πλάτος και μεταξόνιο 2,73 μ., μεγέθη που παραπέμπουν στην 918 Spyder όσο και την Carrera GT.
H εξωτερική της σχεδίαση έχει συλληφθεί ώστε να συνηγορεί στην παραγωγή της μέγιστης κάθετης δύναμης και παρόλο που η Porsche δεν δημοσιοποιεί τα αναφορικά μεγέθη, αυτά προδιαγράφονται υψηλότερα της 911 GT3 RS.
Αυτό που επίσης δεν γνωστοποιεί η Porsche είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού συνόλου, επισημαίνοντας μόνο ότι ο λόγος ισχύος/βάρους θα προσδιορίζεται σε 1 ίππο/κιλό.
Αυτό που πάντως επισημαίνει η γερμανική φίρμα είναι ότι η Mission X διαθέτει ένα ακόμα ισχυρότερο κύκλωμα φόρτισης από την Taycan Turbo S, 900 Volt.
Επιπλέον όπως εύκολα υποθέτει κανείς, τον πρώτο λόγο στα υλικά του αμαξώματος και όχι μόνο έχει το ανθρακόνημα ώστε να διατηρείται το βάρος σε χαμηλά επίπεδα.
Οι σχεδιαστές της Porsche φρόντισαν να ενσωματώσουν στις δυναμικές φόρμες του Mission X στοιχεία που παραπέμπουν στην αγωνιστική της ιστορία στο Le Mans όπου θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του το δυναμικό concept.
Σε αυτά συγκαταλέγονται οι χαρακτηριστική σχεδίαση των θυρών και του τρόπου στήριξής τους στις πρώτες κολώνες και του ανοίγματος που παραπέμπει στην 917 ενώ τ...