Φωτογραφίες: Automedia Στις αρχές της χρονιάς ο επικεφαλής της VW, Thomas Schafer ανακοίνωσε ότι η ανανεωμένη εκδοχή του Golf πρόκειται να κάνει την εμφάνισή της περί το 2024, αποτελώντας την τελευταία εκδοχή του αειθαλούς και ιδιαιτέρως επιτυχημένου μοντέλου ως «συμβατικού» με κινητήρες εσωτερικής καύσης καθώς η ένατη κατά σειρά γενιά θα ενστερνιστεί την αμιγή ηλεκτροκίνηση.
Κάπως έτσι το δοκιμαστικό πρωτότυπο που εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό αποτελεί ουσιαστικά την μελλοντικά τελευταία ευκαιρία απόκτησης μοντέλου όπως το γνωρίζαμε από το 1974 μέχρι σήμερα.
Πλην του συγκεκριμένου συναισθηματικού ορόσημου που θα αποτελέσει η ανανεωμένη εκδοχή του Golf και σε ό,τι αφορά το συγκεκριμένο πρωτότυπο, υπάρχουν ορισμένα στοιχεία που να προδίδουν τις αλλαγές που σκοπεύει να υλοποιήσει η VW στην «τελευταία γενιά» του μοντέλου.
Σε αυτά συγκαταλέγονται η παρουσία φωτιστικών σωμάτων matrix LED τα οποία πρόκειται να είναι πλήρως αυτόματα και ρυθμιζόμενα και να αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού.
Αντιστοίχως, ανασχεδιασμένα είναι ο προφυλακτήρας και η κατώτερη εισαγωγή αέρα κρίνοντας από την διασταύρωση κάθετων και οριζόντων στοιχείων που δείχνουν να κρύβουν έναν εμπλουτισμένο εξοπλισμό επιτήρησης (κάμερες και ραντάρ) ως μέρος των βελτιωμένων συστημάτων υποβοήθησης και του συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης.
Τα επιμέρους στοιχεία όπως η θύρα φόρτισης στο αριστερό φτερό προδίδουν ότι πρόκειται για μια νέα plug-in υβριδική έκδοση, ηπιότερη της GTE των 245 ίππων η οποία πρόκειται να αποτελέσει μία από τις νέες αφίξεις της γκάμας προσφέροντας αυξημένη οικονομία καυσίμου και γενναιόδωρη αλλά στο πλαίσιο των «απλών» εκδόσεων του Golf, ισχύ.
Επιστρέφοντας στις σχεδιαστικές αλλαγές στο πίσω τμήμα, το καμουφλάζ καλύπτει τα νέα γραφικά των πίσω φωτιστικών σωμάτων ενώ το σχεδιαστικό μοτίβο των δύο ακροβολισμένων γεωμετρικών σχεδίων που μιμείται δύο χορταστικές απολήξεις για την εξάτμιση εξακολουθεί να δίνει το παρών.
Αν και η νέα «φουρνιά» κατασκοπικών λήψεων δεν περιλαμβάνει αποτυπ...