Παρά την γενική τάση που θέλει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να αυξάνουν ολοένα τις διαστάσεις των αυτοκινήτων τους, εγκαταλείποντας τις μικρότερες κατηγορίες που, λόγω και της ηλεκτροκίνησης, δεν είναι ιδιαιτέρως ελκυστικές σε επίπεδο κερδοφορίας, ο όμιλος Toyota έχει αποδείξει έμπρακτα ότι επιθυμεί να αγνοήσει την συγκεκριμένη τάση, όπως έχει αποδείξει το Aygo X και όπως αποδεικνύει πλέον και η Lexus η οποία επέλεξε να παρουσιάσει ένα νέο, ακόμα μικρότερο μοντέλο το οποίο ανήκει στην κατηγορία των compact SUV.
To LBX, όπως ονομάζεται το νέο μοντέλο, έχει μήκος 4,19 μ.
πλάτος 1,825 μ.
και ύψος 1,545 μ.
και όπως εύκολα υποθέτει κανείς έχει σχεδιαστεί λαμβάνοντας κυρίως υπόψη το ευρωπαϊκό κοινό, αξιοποιώντας την πλατφόρμα GA-B η οποία έχει ήδη «δώσει» το Toyota Yaris Cross.
Φυσικά στην περίπτωση του μοντέλου της Lexus όλα τα χαρακτηριστικά του, ξεκινώντας από την σχεδίαση και τις επιλογές εξατομίκευσης έως την ποιότητα και την οδική συμπεριφορά, συνελήφθησαν και υλοποιηθεί βάσει των γνωστών αρετών της Lexus, διαφοροποιώντας το μοντέλο από το ομογάλακτο Toyota.
Ενδεικτικό αναφορικά με την συγκεκριμένη κατεύθυνση είναι και ότι το LBX εγκαινιάζει ένα νέο πρόγραμμα εξατομίκευσης της πολυτελούς φίρμας, ονόματι, Lexus Bespoke και το οποίο θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες μια ευρύτατη γκάμα επιλογών παραμετροποίησης των χαρακτηριστικών του μοντέλου με βάση τις προτιμήσεις τους.
Ακόμα αξίζει να σημειωθεί ότι το LBX διαθέτει κατά 2,0 εκ.
μεγαλύτερο μεταξόνιο εν συγκρίσει με το Yaris Cross αλλά και μεγαλύτερα μετατρόχια.
Ξεκινώντας από το προφανές, δηλαδή τη σχεδίαση, το LBX διαθέτει στην όψη του μια νέα προσέγγιση του μοτίβου της κλεψύδρας με ένα κυψελοειδές design στην γρίλια ενώ ψηλότερα, προστίθεται ένα σχεδιαστικό σιρίτι που λειτουργεί ως συνδετικό στοιχείο ανάμεσα στα δύο αιχμηρά φωτιστικά σώματα.
Στο πίσω τμήμα κυριαρχεί η νέα αγαπημένη τάση των σχεδιαστών με την μορφή της οριζόντιας λωρίδας LED καθώς και η γνώριμη γραφή της Lexus με τις ακμές και τα γεωμετρικά σχήματα να δημιουργο...