Πιστή στην υπόσχεση που είχε δώσει, η VW συμπληρώνει την γκάμα του ηλεκτρικού van της το οποίο συστήθηκε πέρυσι σε επιβατική πενταθέσια και cargo van έκδοση με μία νέα, επιβατική επταθέσια έκδοση.
Το VW ID.
Buzz LWB, όπως ονομάζεται διαθέτει αυτονόητα μεγαλύτερες διαστάσεις και μεταξόνιο, στοιχεία που του επιτρέπουν να υποδεχθεί και μια μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία.
Η νέα έκδοση δεν απεμπολεί φυσικά το μεταρετρό design ων ήδη γνωστών εκδόσεων του μοντέλου, διαθέτοντας ωστόσο ένα μεγαλύτερο μεταξόνιο το οποίο διαμορφώνεται σε 3,239 μ.
έναντι 2,989 μ.
στην ήδη γνωστή πενταθέσια έκδοσή του.
Το συνολικό μήκος της επταθέσιας έκδοσης έχει αυξηθεί κατά 25,0 εκατοστά σε 4,962 μ.
ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη αύξηση δεν επηρεάζει σημαντικά τον αεροδυναμικό συντελεστή ο οποίος προσδιορίζεται σε 0.29.
Εκτός από την μπαταρία των 77 kWh που εφοδιάζει και τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του γερμανικού van, η VW έχει προσθέσει στις επιλογές της LWB έκδοσης και την μπαταρία των 82 kWh.
Προς το παρόν δεν δημοσιοποιούνται τα κρίσιμα μεγέθη αυτονομίας αν και υποθέτουμε ότι η μέγιστη τιμή της θα κινηθεί σε περίπου 415 χλμ.
Η έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία των 82 kWh εγγυάται επίσης υψηλότερες επιδόσεις αλλά και ενσωματώνει ένα ισχυρότερο κύκλωμα φόρτισης που επιτρέπει την αναπλήρωση της ενέργειας με τάση έως 200 KW, στοιχείο που επιτρέπει την επαναφόρτιση έως το 80% σε 25 λεπτά.
Σε ό,τι αφορά την έκδοση με την μπαταρία των 72 kWh, εξακολουθεί να εφοδιάζεται με το κύκλωμα φόρτισης των 170 kW και υπόσχεται επαναφόρτισης έως το 80% σε 30 λεπτά.
Παρά την ίδια λογική που διέπει την επταθέσια έκδοση σε ό,τι αφορά την διαμόρφωση του εσωτερικού και του εξοπλισμού, πλην του προφανούς, δηλαδή των επτά θέσεων, η VW έχει φροντίσει να εφοδιάσει το LWB με την νεότερη εκδοχή του ψηφιακού εξοπλισμού της.
Στο κέντρο του ταμπλό παραμένει το γνώριμο σύστημα infotainment το οποίο φιλοξενείται σε οθόνη 12,9 ιντσών το οποίο συνδυάζεται με οθόνη 5,3 ιντσών για τον ψηφιακό πίνακα οργάν...