ΚΑΙΡΟΣ · LIVE29.9°CΣχεδόν αίθριος43% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Καρότο : Η πλούσια αντικαρκινική δράση του «απόλυτου λαχανικού - Η αλήθεια για τα οφέλη του στην όραση

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 26



Το έχουν χαρακτηρίσει ως το «απόλυτο λαχανικό» λόγω του πολύπλευρου οφέλους που προσφέρει στην υγεία μας.

Το νόστιμο λαχανικό περιέχει μεγάλη ποικιλία διαιτητικών καροτενοειδών που έχει αποδειχτεί πως έχουν αντικαρκινική δράση, εξαιτίας της αντιοξειδωτική τους δύναμης στην μείωση των ελεύθερων ριζών στο σώμα.

Όπως τονίζει το iatropedia.gr, το καρότο προσφέρει οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό έναντι των σοβαρότερων περιπτώσεων καρκίνων.

Καρκίνος του πνεύμονα: Μια μελέτη διαπίστωσε ότι οι καπνιστές που δεν καταναλώνουν καρότα έχουν τρεις φορές μεγαλύτερη πιθανότητα για ανάπτυξη καρκίνου του πνεύμονα σε σύγκριση με εκείνους που τρώνε καρότα τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα.

Καρκίνος του παχέος εντέρου: Η κατανάλωση β-καροτένιου έχει διαπιστωθεί πως έχει μια αντίστροφη συσχέτιση με την ανάπτυξη καρκίνου του παχέος εντέρου, σε έρευνα επάνω στον ιαπωνικό πληθυσμό.

Λευχαιμία: Σε έρευνα του 2011 αποδείχτηκε ότι το εκχύλισμα-χυμός καρότου σκοτώνει κύτταρα λευχαιμίας και παρεμποδίζει την πρόοδο τους.

Καρκίνος του προστάτη: Οι νεότεροι άνδρες που ακολουθούν διατροφή πλούσια σε β-καροτένιο έχουν μειωμένο κίνδυνο για καρκίνο του προστάτη, σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το την Σχολή Δημόσιας Υγείας του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ.

Άλλα πιθανά οφέλη – Τι προσφέρει στην όραση Τα αντιοξειδωτικά και φυτοχημικά σε καρότα μπορεί επίσης να βοηθήσουν στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα, να καθυστερήσουν τις επιπτώσεις της γήρανσης και να βελτιώσουν την λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.

Η ανεπάρκεια βιταμίνης Α εξασθενεί τους φωτοϋποδοχείς στο εξωτερικό τμήμα του ματιού, καταστρέφοντας την όραση.

Η κατανάλωση τροφών που είναι πλούσιες σε βιταμίνη Α και β-καροτίνη, όπως το καρότο, βελτιώνει την όραση.

Πάντως, έρευνες έχουν δείξει ότι είναι απίθανο κάποιος να… δει οποιεσδήποτε σημαντικές θετικές αλλαγές στην όραση του από την κατανάλωση καρότων, εκτός αν έχει ήδη μια προϋπάρχουσα ανεπάρκεια βιταμίνης Α.

Πώς προέκυψε ο μύθος για τα οφέλη στην όραση Στη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 29.9 °C · 43%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies