Φωτογραφίες: Automedia Το μοντέλο που εισήγαγε την βρετανική φίρμα στον ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό κόσμο της περιπέτειας θα υποδεχτεί συντόμως, δηλαδή περί τα μέσα του 2020, δοκιμάζει, με φόντο το χειμερινό τοπίο του ευρωπαϊκού βορρά μια σειρά αλλαγών οι οποίες θα παρατείνουν τον κύκλο ζωής του με οδηγό τις πρόσφατες Continental GT και Flying Spur, αλλά και τις ευρύτερες τεχνολογικές εξελίξεις στον όμιλο VW και στη γονιδιακά συγγενή, Αudi.
Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση, η Bentayga φαίνεται να διαθέτει ανασχεδιασμένα προστατευτικά, μια νέα γρίλια και ένα διαφορετικά «γραμμένο» πίσω προφυλακτήρα ο οποίος φιλοξενεί επίσης ανασχεδιασμένες απολήξεις για την εξάτμιση.
Την ανανεωμένη εικόνα συμπληρώνουν τα νέα κεντρικά φωτιστικά σώματα τα οποία συνοδεύονται από μεγαλύτερα LED ημέρας η τοποθέτηση των οποίων έχει συμπαρασύρει και τη σχεδίαση των φτερών.
Στο εσωτερικό εκτός από τις συνήθεις πολυτελείς επιλογές οι οποίες προδιαγράφονται αυξημένες, η Bentayga πρόκειται να επωφεληθεί από το χαρακτηριστικό περιστρεφόμενο τριεδρικό όργανο στο κέντρο του ταμπλό το οποίο σε κάθε πλευρά του φιλοξενεί και μια διαφορετική όψη.
Αναλυτικά, μία από τις όψεις του φιλοξενεί την οθόνης αφής του infotainment ενώ, η δεύτερη μια σειρά τριών αναλογικών οργάνων, (χρονογράφος, θερμόμετρο και πυξίδα) ενώ η τρίτη όψη είναι κενή, αποτελούμενη από το ίδιο υλικό από το οποίο κατασκευάζεται και το υπόλοιπο ταμπλό σε περίπτωση που ο οδηγός θέλει να ξεκουράσει το βλέμμα του από την ψηφιακή τεχνολογία.
Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, όπως και το Audi SQ7 με το οποίο η Bentayga μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική και πολλά από τα μηχανικά της μέρη, πρόκειται να υιοθετήσει το διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 diesel κινητήρα των 4,0 λίτρων επικουρούμενο από παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt, ενδίδοντας έτσι (και) στην ήπια υβριδική τεχνολογία.
Αν το συγκεκριμένο σύνολο μεταφερθεί αυτούσιο από τις τάξεις της Audi, τότε η αντίστοιχη έκδοση της ανανεωμένης Bentayga θα πρέπει να προσφέρει ισχύ 435 ίππω...