Μισό εκατομμύριο κλήσεις για ραντεβού με γιατρό στο νέο σύστημα ηλεκτρονικών ραντεβού Ημερομηνία:
Σήμερα 6/10/2025, 14:56 - Εμφανίσεις: 11
Επτά εκατομμύρια ραντεβού του ενός 10λέπτου, μπορούν να κλείσουν στο ΕΣΥ – σε νοσοκομείο ή Κέντρο Υγείας – οι Έλληνες, με την εφαρμογή του συστήματος ηλεκτρονικού ραντεβού που εγκαινιάστηκε στις αρχές του μήνα.
Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου, το ηλεκτρονικό ραντεβού μπορούσε να κλειστεί μόνο στις δομές της πρωτοβάθμιας φροντίδας υγείας (κέντρα υγείας και συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ γιατρούς), ενώ τώρα, το σύστημα συμπεριέλαβε και τους νοσοκομειακούς γιατρούς, εντάσσοντας και τα νοσοκομεία στην παροχή πρωτοβάθμιας περίθαλψης – πέραν της νοσοκομειακής που ήδη παρέχουν.
Όσο για το σύστημα αξιολόγησης των νοσηλευτικών υπηρεσιών που παρασχέθηκαν σε ασθενείς από νοσηλεία έστω και μιας μόνο ημέρας, οι ασθενείς βαθμολογούν την «εμπειρία» τους στο νοσοκομείο με 4,4 βαθμούς ικανοποίησης, με όριο το 5 στα νοσοκομεία όλης της χώρας.
Και εδώ, πρωταρχική βαθμολόγηση έχουν οι υπηρεσίες που τους παρείχαν οι γιατροί, με το 92% να δηλώνουν ικανοποιημένοι.
Μόνο που οι ερωτήσεις στις οποίες απάντησαν οι ασθενείς αφορούσαν την εμπειρία κατά τη νοσηλεία τους και όχι το αποτέλεσμα της νοσηλείας.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Στο σύστημα έχουν ενταχθεί 12.600 γιατροί, 40 ειδικοτήτων από 127 νοσοκομεία Ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά μπορούν να κλείνουν οι ασθενείς ραντεβού στο ΕΣΥ Παρουσιάζοντας τα πρώτα αποτελέσματα από την εφαρμογή του μέτρου η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, μίλησε για πάνω από 500.000 κλήσεις τις πρώτες 5 ημέρες εφαρμογής του νέου συστήματος, από τις οποίες κλείστηκαν 200.000 ραντεβού, τα 133.000 ηλεκτρονικά και τα υπόλοιπα 67.000 μέσω του τετραψήφιου τηλεφώνου «1566».
Μόνο την πρώτη ημέρα, οι κλήσεις έφτασαν τις 162.420.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Στο τηλέφωνο, η πρόβλεψη αφορά 11.000 κλήσεις την ημέρα, με αποτέλεσμα η αναμονή να φτάνει ακόμα και τα 50 λεπτά, οπότε από το περασμένο Σάββατο 4 Οκτωβρίου, υπάρχει δυνατότητα κλήσης του ενδιαφερόμενου από τηλεφωνικό κέντρο, προκειμέν...