Τζόρτζιο Αρμάνι: «Έφυγε» ο «βασιλιάς» της μόδας σε ηλικία 91 χρόνων Ημερομηνία:
Σήμερα 4/9/2025, 17:00 - Εμφανίσεις: 5
Δεν ήταν ένας ακόμα σχεδιαστής.
Ήταν ένα σύμβολο στον κόσμο της μόδας, ο άνθρωπος που έδωσε νέα ζωή στο ιταλικό στυλ, συνδυάζοντας σύγχρονη fashion στοιχεία με την κλασική κομψότητα.
Ο Τζόρτζιο Αρμάνι άφησε την τελευταία του πνοή την Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου σε ηλικία 91 χρόνων.
Την είδηση έκανε γνωστή ο Όμιλος Αρμάνι με μια ανακοίνωση: «Με μεγάλη θλίψη, ο Όμιλος Armani γνωστοποιεί τον θάνατο του δημιουργού, ιδρυτή και ακούραστης κινητήριας δύναμής του: Τζόρτζιο Αρμάνι».
googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); View this post on Instagram A post shared by Giorgio Armani (@giorgioarmani) googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Τα πρώτα χρόνια Γεννήθηκε στην πόλη Πιατσέντζα της βόρειας Ιταλίας, από τον Ούγκο Αρμάνι, λογιστή σε μια εταιρεία μεταφορών, και τη Μαρία Ραϊμόντι.
Μεγάλωσε με τον μεγαλύτερο αδερφό του Σέρτζιο και τη μικρότερη αδελφή του Ροζάνα.
Στη διάρκεια των σπουδών του στο Λύκειο Λεονάρντο ντα Βίντσι στο Μιλάνο, ο Αρμάνι είχε την επιθυμία να ακολουθήσει μια καριέρα στην ιατρική.
Ωστόσο μετά από τρία χρόνια στο στο τμήμα ιατρικής του Πανεπιστημίου του Μιλάνου, απεφάνθη να καταταγεί στο στρατό.
Αφού υπηρέτησε στον στρατό για μια διετία, ο Armani έγινε διακοσμητής βιτρινών και πωλητής στο La Rinascente, ένα πολυυποκατάστημα στο Μιλάνο το 1957.
Και ξαφνικά ένας νέος κόσμος άνοιξε μπροστά του: αυτός της μόδας.
Η εξέλιξη του Αρμάνι ήταν ραγδαία: σύντομα θα γίνει πωλητής και στα μέσα της δεκαετίας του ’60 θα μεταπηδήσει στην εταιρεία Nino Cerruti ως σχεδιαστής ανδρικών ρούχων.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Πάντως, ο Τζόρτζιο Αρμάνι ήθελε περισσότερα.
Το 1973, μετά από παρότρυνση του αρχιτέκτονα και φίλου του Σέρτζιο Γκαλεότι, θα ανοίξει το δικό του ατελιέ στο κέντρο του Μιλάνου και ένα μεγάλο brand θα ξεκινά ένα «γεννιέται».
Ένα brand που μέσα στα επόμενα χρόνια θα γίνει σύμβολο της ιταλικής μόδας και συνώνυμο της επιτυχίας.
Ένα brand – αυτοκρατορία, που σύμφωνα με το Forbes η ...