Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα έως 8.000 ευρώ και 4ετής αφαίρεση διπλώματος - Οι περιπτώσεις ποινικής δίωξης Ημερομηνία:
1/6/2025, 09:36 - Εμφανίσεις: 23
Θεμελιώδεις αλλαγές προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ) που κατατέθηκε σε διαβούλευση χθες, Σάββατο, την ώρα που η Ελλάδα είναι σταθερά ανάμεσα στις χώρες της ΕΕ με τις υψηλότερες απώλειες από τροχαία δυστυχήματα.
Οι ριζικές παρεμβάσεις στοχεύουν στη μείωση των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών τονίζει το υπουργείο Μόνο το 2024, 665 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία ανά την επικράτεια.
Η οδηγική συμπεριφορά των οδηγών στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια έχει προκαλέσει ανησυχία και προβληματισμό, όπως έδειξε και η αποκαλυπτική έρευνα της Palmos Analysis πριν από έναν μήνα.
Όπως προκύπτει από αυτήν, οι μισοί οδηγούν με το κινητό στο χέρι και ένας στους 5 υπό την επήρεια αλκοόλ.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Ο νέος ΚΟΚ σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών, Κωνσταντίνο Κυρανάκη, «έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα με ρεαλισμό και ριζικές παρεμβάσεις που στοχεύουν ξεκάθαρα στη μείωση των θανάτων και των βαρέων τραυματισμών στους ελληνικούς δρόμους και στην καλλιέργεια κυκλοφοριακής παιδείας».
Μία από τις βασικότερες τομές στον νέο ΚΟΚ έχει να κάνει κυρίως με την επιβολή των προστίμων, καθώς από τον Σεπτέμβριο ενεργοποιούνται οι κάμερες ασφαλείας στην Αττική, όπως δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης.
Πλέον τα πρόστιμα θα επιβάλλονται ψηφιακά και θα αποστέλλονται απευθείας στους παραβάτες οδηγούς μέσω gov.gr.
Όποιος δηλαδή κάνει την οποιοδήποτε παράβαση θα καταγράφεται από τις κάμερες και η κλήση θα φτάνει σπίτι του ώστε να πληρώσει το προβλεπόμενο διοικητικό πρόστιμο.
Υποτροπή: Η μεγάλη τομή Η εισαγωγή της έννοιας της υποτροπής είναι νέα στον ΚΟΚ, καθώς για πρώτη φορά οι ποινές για διάπραξη συχνών ή επαναλαμβανόμενων παραβάσεων δεν θα συμψηφίζονται αλλά θα λειτουργούν σωρευτικά.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); });googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Η λογική πίσω από αυτή την απόφαση είναι ότι δεν θα μπορούσε να αντιμετωπίζετα...