Oι καταναλωτές θέλουν ανθρώπους όχι bots: Αναντικατάστατη η ζωντανή επαφή Ημερομηνία:
24/12/2025, 21:32 - Εμφανίσεις: 17
Ενώ όλο και περισσότεροι αταναλωτές εξοικειώνονται με την ψηφιακή εμπειρία, τις διαδραστικές οθόνες και τα ΑΙ bots, οι επτά στους δέκα παγκοσμίως προτιμούν να εξυπηρετούνται από ανθρώπους, όχι από έξυπνες μηχανές.
Νέα έρευνα της πολυεθνικής JLL διαπιστώνει ότι ο ανθρώπινος παράγοντας είναι η τρίτη σημαντικότερη προτεραιότητα των καταναλωτών, έπειτα από την προσβασιμότητα και την αποτελεσματικότητα.
googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Καταναλωτικές τάσεις Η JLL (Jones Lang LaSalle Incorporated) είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες παροχής υπηρεσιών ακίνητης περιουσίας και διαχείρισης επενδύσεων παγκοσμίως, με παρουσία σε 80 χώρες και περισσότερους από 112.000 εργαζόμενους.
Θεωρείται πρωτοπόρος στη χρήση ΑΙ, αφού είναι η πρώτη εταιρεία του είδους της που λάνσαρε δικό της υπολογιστικό γλωσσικό μοντέλο, στα πρότυπα του ChatGPT, για εσωτερική χρήση από το προσωπικό.
Από το 2018 διεξάγει σε ετήσια βάση διεθνείς έρευνες για το λιανεμπόριο και τις καταναλωτικές τάσεις.
Η νέα έρευνα «Shifting Priorities in Retail Design», καταλήγει ότι όσο και αν εξελίσσεται η τεχνολογία, η ανθρώπινη επαφή είναι και θα είναι αναντικατάστατη.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Οι επτά στους δέκα προτιμούν να εξυπηρετούνται απο ανθρώπους, παρά από οθόνες Το πολύ το ChatGPT απωθεί τον καταναλωτή Στη φετινή έρευνα έδωσαν το 'παρών' περισσότεροι από 2.000 καταναλωτές από 15 χώρες, που καλύπτουν τέσσερις μεγάλες οικονομικές ζώνες του πλανήτη.
Κλήθηκαν να απαντήσουν τι αξιολογούν ως πιο σημαντικό, ανάμεσα σε έξι διαστάσεις της «εμπειρίας του brand» – όταν επιλέγουν από πού θα ψωνίσουν.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Η έρευνα ξεκινά με την εξής παραδοχή: Από τα «έξυπνα δοκιμαστήρια» (smart fitting rooms) ως τις ψηφιακές οθόνες παραγγελιών, τα ΑΙ bots, και την «επαυξημένη πραγματικότητα» (augmented reality), οι τεχνολογικές καινοτομίες πρωταγωνιστούν εδώ και χρόνια στις προσπάθειες των αλυσίδων λ...