Τι θα αγοράσουν φέτος οι Έλληνες καταναλωτές στη Black Friday Ημερομηνία:
Σήμερα 25/11/2025, 14:32 - Εμφανίσεις: 24
Για την ακρίβεια, το 37,7% δήλωσε ότι φέτος θα αγοράσει είδη ένδυσης, ενώ το 35,3% σκοπεύει να επενδύσει σε προϊόντα τεχνολογίας, γεγονός που ήταν αναμενόμενο καθώς και πέρυσι οι δύο κατηγορίες μόδας και τεχνολογίας κατείχαν τις πρώτες θέσεις στις απαντήσεις των συμμετεχόντων, παρ’ όλο που η κατηγορία τεχνολογία πέρυσι είχε το υψηλότερο ποσοστό (38,2%), σύμφωνα με έρευνα της Klarna για τη black Friday.
Μία μεγάλη μερίδα ερωτηθέντων θα αξιοποιήσει τις προσφορές και εκπτώσεις της Black Friday για να αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα (22,7%), ενώ το 20,3% θα αγοράσει είδη σπιτιού.
Το 25,5% έχει σκοπό να κάνει αγορές, αλλά δεν έχει ακόμα λάβει απόφαση τι θα αγοράσει (η έρευνα ολοκληρώθηκε μία εβδομάδα πριν την Black Friday).
Η τάση των καταναλωτών προς το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις online αγορές επιβεβαιώνεται και στην Black Friday.
Σχεδόν 6 στους 10 καταναλωτές δήλωσαν ότι θα κάνουν αναζήτηση και θα αγοράσουν προϊόντα online (58%), με την επιλογή αυτή να λαμβάνει τις περισσότερες απαντήσεις σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.
Μόνο το 16,8% θα αναζητήσει προϊόντα και θα τα αγοράσει στο υποκατάστημα.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η έρευνα διεξήχθη τον Νοέμβριο 2025 σε δείγμα 1.000 καταναλωτών ηλικίας 18-77 χρόνων.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, το 87,9% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα κάνει αγορές στην περίοδο της Black Friday, και πρόκειται να αγοράσουν κυρίως προϊόντα μόδας και τεχνολογίας.
Πόσα σχεδιάζουν να ξοδέψουν για τις αγορές της Black Friday φέτος; Σε ό,τι έχει να κάνει με με το πόσα χρήματα είναι αποφασισμένοι να ξοδέψουν, το 31,1% σκοπεύει να ξοδέψει 101-250€, το 26,3% 51-100€, και μόλις το 19% θα δαπανήσει 251-500€.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι το 41,2% δήλωσε ότι θα ελέγξει τις τιμές πριν από τις εκπτώσεις της Black Friday για να σιγουρευτεί ότι θα ωφεληθεί πραγματικά από τις προσφορές, και το 34,3% θα αγοράσει μόνο ό,τι θα μπορούσε να αντέξει οικονομικά, γεγονός που δείχνει ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι πολύ προσεκτικοί στον προϋπολογισμό των αγο...