Η Roblox μπλοκάρει τις συνομιλίες των παιδιών με άγνωστους ενήλικες μετά από σειρά δικαστικών αγωγών Ημερομηνία:
Σήμερα 22/11/2025, 07:12 - Εμφανίσεις: 3
Από τον επόμενο μήνα, η πλατφόρμα διαδικτυακών παιχνιδιών Roblox θα ξεκινήσει να εμποδίζει τα παιδιά να συνομιλούν με άγνωστους ενήλικες και πολύ μεγαλύτερους εφήβους καθώς αντιμετωπίζει νέες αγωγές που ισχυρίζονται ότι έχει εκμεταλλευτεί από παιδόφιλους για να κακοποιήσουν παιδιά ηλικίας μόλις επτά χρόνων.
Η Roblox έχει φτάσει τα 150 εκατομμύρια καθημερινούς παίκτες παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων των viral επιτυχιών Grow a Garden και Steal a Brainrot.
Πάντως, παράλληλα με αυτήν την επιχειρηματική επιτυχία έχει πληγεί από αγωγές που ισχυρίζονται ότι ο προγραμματισμός του συστήματος έχει κάνει «τα παιδιά εύκολη λεία για τους παιδεραστές», σύμφωνα με τον Guardian.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η αντίδραση της πλατφόρμας Από τον επόμενο μήνα θα ξεκινήσει να εφαρμόζει εκτίμηση ηλικίας με βάση το πρόσωπο, ώστε τα παιδιά να μπορούν να συνομιλούν με άγνωστους μόνο αν περιλαμβάνονται στην ίδια ηλικιακή ομάδα.
Η Roblox δήλωσε ότι θα είναι η πρώτη πλατφόρμα διαδικτυακών παιχνιδιών ή επικοινωνίας που θα απαιτεί έλεγχο ηλικίας για την επικοινωνία.
Οι χρήστες θα καταταχθούν στις ακόλουθες ομάδες: κάτω των εννέα, εννέα έως 12, 13 έως 15, 16 έως 17, 18 έως 20 ή 21 και άνω.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Τα παιδιά θα μπορούν να συνομιλούν μόνο με άλλα άτομα της ηλικιακής τους ομάδας και παρόμοιων ηλικιών.
Για παράδειγμα, ένα παιδί με εκτιμώμενη ηλικία 12 χρόνων θα θα μπορούσε να συνομιλεί μόνο με άτομα κάτω των 16 χρόνων.
Οι εικόνες και τα βίντεο που χρησιμοποιούνται για τους ελέγχους δεν θα αποθηκεύονται, δήλωσε η Roblox.
«Το βλέπουμε ως έναν τρόπο για τους χρήστες μας να έχουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε όσους συνομιλούν σε αυτά τα παιχνίδια», δήλωσε ο Matt Kaufman, διευθυντής ασφάλειας της Roblox.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); «Και έτσι το βλέπουμε ως μια πραγματική ευκαιρία να χτίσουμε εμπιστοσύνη στην πλατφόρμα και να χτίσουμε εμπιστοσύνη μεταξύ των χρηστών μας».