Skincare για 4χρονα - Το πρόβλημα με τα «δυστοπικά» προϊόντα περιποίησης που απευθύνονται σε παιδιά Ημερομηνία:
16/11/2025, 22:12 - Εμφανίσεις: 9
Οι δερματολόγοι έχουν επικρίνει τη νέα μάρκα προϊόντων περιποίησης, χαρακτηρίζοντάς την «δυστοπική» καθώς σχεδιάζει μάσκες προσώπου για παιδιά τεσσάρων χρόνων, προειδοποιώντας ότι η βιομηχανία ομορφιάς επεκτείνεται πλέον από τους εφήβους μέχρι και τα νήπια.
Οι ανησυχίες προκύπτουν καθώς όλο και περισσότερες μάρκες εισέρχονται επιθετικά στην αγορά προϊόντων περιποίησης του δέρματος για παιδιά, εφήβους και νεαρούς ενήλικες.
Τον Οκτώβριο, η πρώτη μάρκα προϊόντων περιποίησης δέρματος που αναπτύχθηκε ειδικά για παιδιά κάτω των 14 χρόνων, η Ever-eden, κυκλοφόρησε στις ΗΠΑ.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Περίπου την ίδια περίοδο, η Superdrug εξέθεσε τη νέα σειρά POP για καταναλωτές ηλικίας 13 έως 28 χρόνων.
Μια σειρά από μάρκες έχει επίσης γνωρίσει μεγάλη δημοτικότητα μεταξύ των πολύ νέων χρηστών των κοινωνικών μέσων, δημιουργώντας το φαινόμενο που είναι γνωστό ως «Sephora kids», όπου τα παιδιά δημοσιεύουν βίντεο που παρουσιάζουν προϊόντα ομορφιάς.
Η ηθοποιός Shay Mitchell, η οποία έχει 35,2 εκατομμύρια ακόλουθους και είναι ευρέως γνωστή για τον ρόλο της στην σειρά Pretty Little Liars, κυκλοφόρησε πρόσφατα μια μάσκα περιποίησης του δέρματος για παιδιά.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Είπε ότι το προϊόν «εμπνεύστηκε» από τις κόρες της και ότι είχε την επιθυμία να δημιουργήσει κάτι «διασκεδαστικό, απαλό και ασφαλές».
View this post on Instagram A post shared by Shay Mitchell (@shaymitchell) «Γελοίο» και χωρίς όφελος, λένε οι ειδικοί Αλλά οι δερματολόγοι δεν είναι πεπεισμένοι, σύμφωνα με τον Guardian.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Οι συνιδρυτές της νέας μάρκας της Mitchell, Rini, την περιγράφουν ως «το σημείο όπου η φροντίδα του δέρματος συναντά το παιχνίδι», υποδηλώνοντας ότι η αποστολή της είναι να καλλιεργήσει «υγιεινές συνήθειες, να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση και να κάνει τα προσεκτικά σχεδιασμένα προϊόντα καθημερινής φροντίδας και παιχνιδιού προσβάσιμα σε κάθε οικογέ...