ΟΤ FORUM – Γιάννης Βιτζηλαίος: Η ΑΙ στον πυρήνα του μετασχηματισμού της COSMOTE TELEKOM Ημερομηνία:
Σήμερα 7/11/2025, 13:52 - Εμφανίσεις: 30
Ο Ψηφιακός Μετασχηματισμός δεν είναι απλώς μια επιλογή, αλλά μια αναγκαιότητα για την οικονομική βιωσιμότητα των επιχειρήσεων στη σύγχρονη εποχή, σύμφωνα με τον Γιάννη Βιτζηλαίο, Chief Information Technology Officer της COSMOTE TELEKOM, ο οποίος μίλησε στο ΟΤ FORUM, που πραγματοποιείται στο Μικρό Χρηματιστήριο, και στους δημοσιογράφους Γιώργο Μανέττα και Αλέξανδρο Κλώσσα.
Όπως δήλωσε ο Γιάννης Βιτζηλαίος, η τεχνολογία έχει πάψει να είναι απλό εργαλείο και είναι πλέον στον πυρήνα της επιχειρηματικής λειτουργίας.
Μάλιστα, τόνισε ότι είναι πιο δαπανηρό να μη γίνεται επένδυση στην τεχνολογία.
Σύμφωνα με τον Chief Information Technology Officer της COSMOTE TELEKOM η επιτακτική ανάγκη για ψηφιοποίηση πηγάζει και από την αγορά.
Ο σύγχρονος πελάτης είναι εξαιρετικά εξοικειωμένος με τις νέες τεχνολογίες, γεγονός που τον καθιστά πιο απαιτητικό και πιο «πιεστικό» για περισσότερες και καλύτερες ψηφιακές υπηρεσίες, είπε.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Οι εταιρείες που κινούνται γρήγορα στην υιοθέτηση της τεχνολογίας είναι εκείνες που αναπτύσσονται και εξασφαλίζουν τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητά τους, επισήμανε, ενώ σε άλλο σημείο της παρουσίας του στο ΟΤ FORUM δήλωσε ότι ο ρυθμός ανάπτυξης της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι εξαιρετικά γρήγορος, καθώς «ο κόσμος αλλάζει πολύ γρήγορα και η AI είναι ο καταλύτης».
Μέσα σε μόλις τρία χρόνια από την πρώτη της εμφάνιση, όλα έχουν αλλάξει, επισήμανε.
Ειδικότερα για την COSMOTE TELEKOM τόνισε ότι η ΑΙ είναι πλέον στον πυρήνα του μετασχηματισμού της εταιρείας, επισημαίνοντας ότι για την αποτελεσματική ενσωμάτωσή της, χρειάζεται ένα σαφές πλαίσιο που να καθορίζει τον τρόπο επίτευξης των στόχων, την ασφάλεια και τη δεοντολογία.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Όπως δήλωσε ο Γιάννης Βιτζηλαίος ήδη το 25% της εξυπηρέτησης πελατών διεκπεραιώνεται μέσω εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης, ενώ εφαρμόζονται εργαλεία ΑΙ τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τους πελάτες, βελτιώνοντας την αποτελεσ...