Gen Z και millennials βάζουν στον «πάγο» τον γάμο και την οικογένεια λόγω του αυξημένου κόστους ζωής Ημερομηνία:
Σήμερα 17/9/2025, 09:04 - Εμφανίσεις: 11
Λόγω του αυξανόμενου κόστους στέγασης και των στάσιμων μισθών που δεν συμβαδίζουν με τον πληθωρισμό, η Gen Z και οι millennials αναβάλλουν υψηλής σημασίας αποφάσεις της ζωής τους, όπως η αγορά σπιτιού ή η απόκτηση παιδιών.
Δεν είναι λίγες οι φορές που οι συγκεκριμένες αποφάσεις λαμβάνονται για να απολαύσουν τη ζωή τους στο παρόν, ταξιδεύοντας ή πραγματοποιώντας μεγάλες αγορές.
Πώς επηρεάζονται οι οικονομικές αποφάσεις της Gen Z και των millennials Μια νέα έκθεση της Capgemini που κοινοποιήθηκε αποκλειστικά στο Fortune δείχνει ότι, παρόλο που σχεδόν το 70% των ενηλίκων κάτω των 40 χρόνων θεωρούν την ασφάλιση ζωής απαραίτητη για ένα υγιές οικονομικό μέλλον, οι επιλογές που τους δίνονται δεν συνάδουν επί του παρόντος με τις οικονομικές τους προτεραιότητες, με αποτέλεσμα σε κάποιες περιπτώσεις να την αποφεύγουν εντελώς.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); «Παντρεύονται αργότερα, κάνουν παιδιά αργότερα, δεν λαμβάνουν οικονομικές αποφάσεις όπως η αγορά σπιτιού ή κάτι παρόμοιο».
Η Σαμάνθα Τσόου, παγκόσμια επικεφαλής στον τομέα της ασφάλειας ζωής, των συντάξεων και των παροχών στην εταιρεία πληροφορικής και συμβουλευτικών υπηρεσιών Capgemini, δήλωσε στο Fortune ότι η Γενιά Z και οι millennials θα αποκτήσουν ασφάλεια ζωής αν είναι πολύ φθηνή ή δωρεάν.
Αλλά η σκέψη ότι πρέπει να πληρώσουν για αυτήν, ενώ δεν έχουν ακόμα την οικονομική δυνατότητα να αγοράσουν σπίτι, δεν έχει νόημα για αυτούς.
Gen Z και millennials δίνουν βάρος σε άλλες προτεραιότητες.
«Παντρεύονται αργότερα, κάνουν παιδιά αργότερα, δεν λαμβάνουν οικονομικές αποφάσεις όπως η αγορά σπιτιού ή κάτι παρόμοιο», είπε.
«Τείνουν είτε να αποταμιεύουν περισσότερα, είτε να ανοίγουν δικούς τους επενδυτικούς λογαριασμούς και να αποταμιεύουν τα επιπλέον χρήματα».googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); });googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Η μελέτη, η οποία διεξήχθη μαζί με τη LIMRA, βασίστηκε σε μια έρευνα σε περισσότερα από 6.10...