Κυκλοφοριακό: 6,5 εκατ. χαμένες ώρες στην κίνηση στον Κηφισό το 2024 - «Απαιτείται πλέγμα παρεμβάσεων» Ημερομηνία:
29/6/2025, 11:52 - Εμφανίσεις: 22
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα έχει επιστρέψει έντονα τα τελευταία χρόνια και αποτελεί σχεδόν καθημερινό φαινόμενο.
Ενδεικτικό είναι ότι διπλασιάστηκαν σχεδόν οι χαμένες ώρες στον Κηφισό μέσα σε έξι χρόνια, όπως τονίζει ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Αθανάσιος Τσιάνος.
Απο 3,5 εκατομμύρια το 2018 έφτασαν τα 6,5 εκατομμύρια το 2024.
Ο κ.
Τσιάνος υπογραμμίζει ότι ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων έχει πει πολλές φορές ότι υπάρχει η ανάγκη δημιουργίας ενός ενιαίου φορέα που θα έχει την πλήρη ευθύνη για τις μετακινήσεις στην Αττική.
Έως ότου ιδρυθεί αυτός ο φορέας είναι σκόπιμο να συσταθεί ένα συντονιστικό όργανο, να βρεθούν οικονομικοί και ανθρώπινοι πόροι, να δρομολογηθούν ενέργειες και ο κάθε φορέας να πάρει την ευθύνη υλοποίησης του, σημειώνει.
Σε συνέντευξη του στο ΑΠΕ - ΜΠΕ, ο κ.
Τσιάνος, τονίζει ότι τα κυκλοφοριακά προβλήματα στην περιοχή του Σκαραμαγκά λύνονται πιο εύκολα εν συγκρίσει με τα προβλήματα της Λεωφ.
Κηφισού όπου τα πράγματα είναι πιο σύνθετα.
«Οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται στον Κηφισό δεν μπορούν να επιλυθούν με παρεμβάσεις μόνο στον συγκεκριμένο άξονα.
Απαιτείται ένα ευρύτερο πλέγμα παρεμβάσεων, τόσο στο οδικό δίκτυο όσο και στα μέσα μαζικής μεταφοράς».googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Ο πρόεδρος των Συγκοινωνιολόγων μιλά και για το πρόβλημα στους υπόλοιπους άξονες.
Τον δακτύλιο.
Την καθιέρωση ζωνών κυκλοφορίας στο κέντρο αλλά και για τη ραγδαία αύξηση των αυτοκινήτων.
Κυκλοφοριακό: «Ανάγκη δημιουργίας ενός ενιαίου φορέα» Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του προέδρου του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων Αθανάσιου Τσιάνου στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.
Κύριε πρόεδρε, πώς θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί το πολύ μεγάλου μεγέθους κυκλοφοριακό στον Κηφισό και τους οδικούς άξονες που καταλήγουν στον Σκαραμαγκά; Αυτήν την στιγμή δεν υπάρχει ένας δημόσιος φορέας που να έχει την πλήρη εικόνα των μετακινήσεων, να προτείνει καθολικά και τεκμηριωμένα μέτρα και το σημαντικότερο να υλοποιούνται αυτά τα μέτρα.