Το Netflix στοχεύει σε κεφαλαιοποίηση ενός τρισεκατομμυρίου δολαρίων Ημερομηνία:
16/4/2025, 00:48 - Εμφανίσεις: 46
Το Netflix στοχεύει να επιτύχει κεφαλαιοποίηση 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων και να διπλασιάσει τα έσοδά του έως το 2030, φιλόδοξοι στόχοι που δείχνουν το αυξανόμενο βάρος του ως ο μεγαλύτερος παγκόσμιος streamer.
Τα στελέχη ήταν αισιόδοξα για τις προοπτικές ανάπτυξης της εταιρείας στην ετήσια συνάντηση επιχειρηματικής ανασκόπησης του streamer τον περασμένο μήνα, παρά τις αυξανόμενες ανησυχίες στη Wall Street για την οικονομία και την ασιγουριά της εμπορικής πολιτικής.
Μοιράστηκαν με τα ανώτερα στελέχη φιλόδοξους στόχους για έσοδα, πωλήσεις από διαφημίσεις και λειτουργικά έσοδα έως το 2030, σύμφωνα με τα άτομα που μίλησαν με την Wall Street Journal.
Το Netflix, το οποίο φιλοξενεί εκπομπές όπως το «Adolescence» και το «Black Mirror», στοχεύει να διπλασιάσει τα έσοδα από 39 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι και να κερδίσει περίπου 9 δισεκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμιες πωλήσεις διαφημίσεων έως το 2030, σύμφωνα με άτομα που παρακολούθησαν τη συνάντηση.
Το Netflix δεν αποκαλύπτει τα έσοδά του από τις διαφημίσεις, αλλά η ερευνητική εταιρεία eMarketer εκτιμά ότι τα έσοδα από τις διαφημίσεις στις ΗΠΑ για τον γίγαντα ροής θα ξεπεράσουν τα 2,15 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος.
Τα στελέχη έχουν επίσης στόχο να τριπλασιάσουν τα λειτουργικά έσοδα του Netflix έως το 2030 από 10 δισεκατομμύρια δολάρια πέρυσι, σύμφωνα με μια πηγή της WSJ.
Η εταιρεία, το οποίο επί του παρόντος έχει κεφαλαιοποίηση αγοράς σχεδόν 400 δισεκατομμυρίων δολαρίων, έχει ενισχύσει την περιουσία του τα τελευταία χρόνια περιορίζοντας την κοινή χρήση κωδικού πρόσβασης, αυξάνοντας προσεκτικά τις τιμές και ξεκινώντας μια διαφημιστική επιχείρηση.
Ενώ οι αντίπαλοι παλεύουν με προβληματικές καλωδιακές επιχειρήσεις και εργάζονται για να αναπτύξουν τις υπηρεσίες απευθείας προς τους καταναλωτές, το Netflix έχει εδραιώσει το προβάδισμά του.
Οι μετοχές της εταιρείας αυξήθηκαν περισσότερο από 50% τους τελευταίους 12 μήνες.
Ο μεγαλύτερος streamer Η εταιρεία, η οποία είχε 301,63 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως στο τέλος του περ...