Mετά το νέο και σαφώς βελτιωμένο Renault Master και παρά τις νέες εξελίξεις στην σχέση των Renault-Nissan, η Nissan παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για το μεγάλο van που για πρώτη φορά στην ιστορία του με τα σήματα της ιαπωνικής φίρμας υποδέχεται στην γκάμα του την αμιγή ηλεκτροκίνηση χωρίς να απεμπολεί, φυσικά, και το δικαίωμα στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Όπως ισχύει και για το γαλλικό ισοδύναμό του, το νέο Nissan Interstar είναι σχεδιασμένο εξαρχής από τα σχεδιαστήρια της Νissan στο Λονδίνο υπό το σκεπτικό μιας σύγχρονης εικόνας αλλά και μιας βελτιστοποιημένης αεροδυναμικής σε μια προσέγγιση σπάνια για van αλλά ιδιαίτερα χρήσιμη με δεδομένη την νέα ηλεκτρική «τροπή».
Η νέα όψη του Interstar με τα χαρακτηριστικά σε μοτίβο C φωτιστικά σώματα και την ανάγλυφη, ευμεγέθη γρίλια συνηγορούν σε μια πιο επιβλητική εικόνα ενώ το μπροστινό παρμπρίζ έχει αποκτήσει μεγαλύτερη κλίση που συνδυαστικά και με το επίπεδο κάτω τμήμα του αυτοκινήτου εξασφαλίζουν μια πιο καλή, βελτιωμένη κατά 20% αεροδυναμική.
Ως συνήθως θα υπάρχουν επιλογές ανάμεσα σε δύο μήκη και δύο ύψη ενώ προοδευτικά θα προστεθούν εκδόσεις chassis cab για την αξιοποίηση του χώρου φόρτωσης με διαφορετικούς τρόπους σε συνάρτηση με την εκάστοτε ανάγκη αλλά και επιβατικές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Nissan σχεδιάζει ακόμα και μια έκδοση campervan οι οποίες, όπως δείχνει η αντίστοιχη προσφορά γνωρίζει νέες δόξες ως είδος.
Στο προκείμενο, την έκδοση panel van η οποία αναλαμβάνει το βάρος των συστάσεων, αξίζει να σημειωθεί ότι το Interstar προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία στην πρόσβαση στον χώρο φόρτωσης χάρη σε μια πλευρική πόρτα μεγαλύτερη κατά 4,0 εκατοστά.
H νέα σχεδίαση έχει συμβάλλει και στην μείωση του κύκλου στροφής κατά 1,5 μέτρο, στοιχείο ιδιαιτέρως χρήσιμο αν αναλογιστεί κανείς τις συνήθεις συνθήκες χρήσης ενός επαγγελματικού van.
Παράλληλα ο χώρος φόρτωσης έχει αυξηθεί κατά μήκος κατά 10,0 εκατοστά με τις δυνατότητες φόρτωσης να διαμορφώνονται σε 10,8 κυβικά μέτρα.
Αυξημένες είναι οι ικανότητες του van και σε ότι ...