H γερμανική φίρμα αποκαλύπτει την κορωνίδα της γκάμας της νέας GLC με την φροντίδα του Affalterbach η οποία όπως επιβάλλει η σχετική πρόσφατη «παράδοση» θα είναι διαθέσιμη σε δύο παραλλαγές με τα διακριτικά 43 και 63.
Σε αντίθεση ωστόσο με τις παραδόσεις οι δύο εκδόσεις αντικαθιστούν τους V6 και V8 κινητήρες των μέχρι σήμερα γνωστών αντίστοιχων εκδόσεων με τετρακύλινδρο κινητήρα σε υβριδική διαμόρφωση χωρίς ωστόσο να στερούνται σε εφαρμογή και επιδόσεις.
Αναλυτικότερα, εφαλτήριο για τα σύνολα των AMG εκδόσεων αποτελεί ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0 λίτρων της AMG o οποίος σε αμφότερες τις περιπτώσεις συνδυάζεται με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή καυσαερίων.
Στην περίπτωση της GLC 43 το σύνολο συμπληρώνει η παρουσία η παρουσίας ήπιας υβριδικής τεχνολογίας με την μορφή ενός παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος 48 Volt και ενός μικρού ηλεκτρικού μοτέρ το οποίο λειτουργεί ως overboost συνεισφέροντας για μικρά διαστήματα με 14 ίππους απόδοσης.
Η ισχύς της επίμαχης έκδοσης διαμορφώνεται σε 421+14 ίππους και 500 Νm ροπής, εξασφαλίζοντας στην AMG 63 τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 250 χλμ./ώρα με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή.
Στην περίπτωση της αυτονόητα ακόμα ισχυρότερης GLC 63 S E Performance η ισχύς του τετρακύλινδρου δίλιτρου μοτέρ αυξάνεται σε 476 ίππους και 545 Nm ροπής ενώ, όπως υποδηλώνουν τα διακριτικά E Performance, αυτός συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 204 ίππων που τοποθετείται στον πίσω άξονα και συνδυάζεται με κιβώτιο δύο σχέσεων καθώς και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης συμβάλλοντας στην αύξηση της συνδυαστικής ισχύος του συνόλου σε 680 ίππους και το θεαματικό μέγεθος των 1.020 Nm ροπής αν και τα εν λόγω μεγέθη είναι διαθέσιμα για σύντομα διαστήματα 10 δευτερολέπτων και με την ενεργοποίηση του προγράμματος Boost.
To plug-in υβριδικό σύνολο συμπληρώνει μια μπαταρία 6,1 kWh η οποία έλκει την τεχνολογική καταγωγή της από τις τάξεις της F1 και όπως επιβάλει ο προσανατολισ...