ΔΙΑΝΟΜΗ της κρατικής διαφήμισης ενημέρωσης για την COVID-19
Ημερομηνία:
12/6/2020, 12:15 - Εμφανίσεις: 104
 Î Ïόκειται για δημόσιο χÏήμα που Îχει πεÏιÎλθει από την υπεÏφοÏλόγηση των πολιτών. Συνεπώς υπάÏχει υποχÏεώση λογοδοσίας, κάτω από το Ï€Ïίσμα της Îκτακτης ανάγκη με την οποία χοÏηγήθηκε. Όπως διατÎθηκε σε Ï€Ïώτο χÏόνο στα ΜΜΕ, Îτσι σε Ï€Ïώτο χÏόνο Ï€ÏÎπει να εκδοθεί ο λογαÏιασμός και να πεÏιμÎνει η κυβÎÏνηση την Ï€Ïόβλεψη της νομοθεσίας για να ενημεÏώσει το 2021. -Η διάθεση της κÏατικής διαφήμισης Îχει κανόνες. Για παÏάδειγμα για την απήχηση των ΜÎσω, με στοιχεία που Ï€ÏοβλÎπονται από την νομοθεσία, όπως η ακÏοαματικότητα και η τηλεθÎαση, αλλά και σÏγχÏονα εÏγαλεία για τις ιστοσελίδες. ΥπήÏξε αυτός ο Îλεγχος; -Ποια ήταν η επιÏÏοή της καμπάνιας στους πολίτες; Το μεγάλυτεÏο βάÏος Îπεσε στην τηλεόÏαση και το Ïαδιόφωνο καθώς οι πολίτες κλείστηκαν στα σπίτια και τηÏήθηκε η καÏαντίνα. Το παÏάδοξο όμως είναι πως τα χÏήματα φαίνεται να πήγαν σε Îως και άγνωστες ιστοσελίδες; ΜετÏήθηκε από την κυβÎÏνηση ή από την εταιÏεία που Îκανε τη (συν)διαχείÏιση των δÏο Ï€ÏογÏαμμάτων ÏƒÏ…Î½Î¿Î»Î¹ÎºÎ¿Ï Ïψους 20 εκατ. ευÏÏŽ το “αποτÏπωμα†της καμπάνιας; -Το κÏιτήÏιο των θÎσεων εÏγασίας, δυστυχώς δεν υφίσταται, παÏά μόνο ως Ï€Ïουπόθεση για την Îκδοση των τηλεοπτικών αδειών. Κάθε σταθμός Ï€ÏÎπει να Îχει τουλάχιστον 400 εÏγαζόμενους. Στην πεÏίπτωση της διάθεσης των χÏημάτων για την COVID-19 φÏόντισαν οι αÏμόδιοι να διαθÎσουν τα κεφάλαια στις επιχειÏήσεις που Îχουν εÏγαζόμενους; ΣυμπεÏασματικά: Η κÏατική διαφήμιση δεν Ï€ÏÎπει να εξελιχθεί σε υπόθεση “μυστικών κονδυλίων†όμοια με αυτή που αντιμετώπισε η κυβÎÏνηση Κωνσταντίνου Μητσοτάκη το 1992... mediagr.org
Πηγή: greekmme.blogspot.com
|
|
|