ΜΜΕ, φράγκα, αλλά και....θράσος
Ημερομηνία:
12/6/2020, 12:31 - Εμφανίσεις: 109
Λοιπόν Îχουμε και λÎμε. Το 47% των πολιτών νιώθει απαισιόδοξο για το μÎλλον. Το 37% δηλώνει ότι είναι χειÏότεÏα σε σχÎση με Ï€ÎÏσι. Και το 44% ίδια. Το 49% θεωÏεί ως μείζον Ï€Ïοσωπικό του Ï€Ïόβλημα την ανεÏγία. ΑκολουθοÏν με 13% η πανδημία και με 12% το Ï€Ïοσφυγικό.Αλλά ο ΚυÏιάκος Μητσοτάκης Îχει Ï€Î¿Î»Ï Ï…ÏˆÎ·Î»Î® δημοτικότητα. Και.. θεωÏείται και εξόχως κατάλληλος για Ï€ÏωθυπουÏγός. Και ας μην Îχει την ανεÏγία στην ατζÎντα του. Κι ας μην λÎει καν τη λÎξη. Κι ας ξÎÏει όλος ο κόσμος ότι γι' αυτοÏÏ‚ το μόνο μÎÏ„Ïο κατά της ανεÏγίας που υπάÏχει είναι οι μειώσεις μισθών, η εκ πεÏιτÏοπής εÏγασία και οι απολÏσεις. Γιατί συμβαίνει αυτό: Î Ïώτον, γιατί κανείς δεν Îχει δει ΜΜΕ να αποδομοÏν τον Μητσοτάκη. Και που είδαμε δημοσκόπηση με Ï„Îτοιου είδους εÏωτήσεις, ευχαÏιστημÎνοι να είμαστε. 20 εκατομμÏÏια τσÎπωσαν τα ΜΜΕ, αυτό μας Îλλειπε να αποδομοÏν τον Μητσοτάκη. Όχι ότι αν δεν τα ÎπαιÏναν θα τον αποδομοÏσαν δηλαδή. Απλώς η διανομή μεÏίσματος δείχνει ποιοι είναι οι μÎτοχοι σε αυτή την επιχείÏηση. Γι' αυτό άλλωστε ο Î Îτσας αÏνείται να πει πώς μοιÏάστηκαν. Η «Αυγή» Ï€.χ. πήÏε 12 χιλιάÏικα. Δεν Ï€ÏÎπει να μάθει ο κόσμος πώς διατÎθηκαν τα υπόλοιπα 19.988.000; Κάτι που, εκτός από λαμογιά, είναι και απÏθμενο θÏάσος. Μας διαβεβαίωσε μόνο ότι οι ÏŒÏοι συμμετοχής στην καμπάνια ήταν τα ΜΜΕ να λειτουÏγοÏν πληÏώντας κÏιτήÏια αντικειμενικότητας και αμεÏοληψίας και να τηÏοÏν τις αÏχÎÏ‚ της ηθικής και της δεοντολογίας, συνεκτιμώμενης και της αξιοπιστίας τους αναφοÏικά με τη μη αναπαÏαγωγή fake news. Αλίμονο. Δεν είχαμε καμία αμφιβολία. ΤώÏα πια δεν μας νοιάζει Ï€Î¿Ï Ï€Î®Î³Î±Î½ τα λεφτά και πώς μοιÏάστηκαν. Μας αÏκεί που τα μοίÏασε αξιοκÏατικά ο Î Îτσας. Αυτή η απάντηση με τα fake news πάντως είναι πολιτική γκάφα. Γιατί αν δει κανείς ποια ΜΜΕ Îχει κατηγοÏήσει η κυβÎÏνηση για fake news, καταλαβαίνει με ποιο κÏιτήÏιο μοιÏάστηκε το χÏήμα. Γιατί η κυβÎÏνηση δεν δίνει ηθικό πεÏιεχόμενο στον ÏŒÏο fake news, δίνει πολιτικό. ΚατηγοÏεί για fake news όποιον της κάνει αντιπολίτευση. Όπως και ο ΤÏαμπ άλλωστε. Για παÏάδειγμα: τα μÎσα που παÏαβίαζαν τη δεοντολογία και διÎσπειÏαν fake news όταν η Î.Δ. ήταν αντιπολίτευση, εξαιÏÎθηκαν από τη χÏηματοδότηση; ΥπάÏχει άλλος Îνας λόγος που ενώ η ανεÏγία Ï„Ïώει τον κόσμο, δεν πλήττεται η δημοτικότητα του Μητσοτάκη. Ενώ θα ÎÏ€Ïεπε, γιατί τα μÎÏ„Ïα που πήÏε βοηθάνε και τις μειώσεις μισθών και την ανεÏγία. Ο λόγος είναι ότι η ανεÏγία ως Ï€Ïόβλημα δεν παÏάγει πολιτικό θÎμα. Ενώ η πανδημία και το Ï€Ïοσφυγικό παÏάγουν. Δεν παÏάγει δηλαδή πολιτική συζήτηση με επιχειÏήματα. ΟÏτε ο κόσμος καθοÏίζει την πολιτική του στάση και την ψήφο του ανάλογα με το πόση είναι η ανεÏγία. Ακόμα και αν αυτό τους αφοÏά Ï€Ïοσωπικά. Οπότε ο Μητσοτάκης δεν Îχει λόγο να ανησυχεί. Και ας ανησυχεί το 50% του κόσμου. Κανείς δεν τον συνδÎει με την ανεÏγία. Για να είμαστε τίμιοι, βÎβαια, το να γίνεται πολιτικό θÎμα η ανεÏγία δεν είναι δουλειά του Μητσοτάκη οÏτε των ΜΜΕ. Είναι δουλειά της αντιπολίτευσης.
Ο σχολαστικός/ Aυγή
Πηγή: greekmme.blogspot.com
|
|
|