“Πάρτυ” τηλεοπτικού χρόνου και χρήματος μέσω …telemarketing
Ημερομηνία:
17/5/2020, 10:27 - Εμφανίσεις: 139
Μια πολιτική απειλή από την τηλεόÏαση αισθάνεται η κυβÎÏνηση. Όσο εξαιÏετικÎÏ‚ κι αν είναι οι σχÎσεις με τους ιδιοκτήτες των τηλεοπτικών σταθμών, άλλο τόσο είναι το κενό με τους πεÏιφεÏειακοÏÏ‚ -μη αδειοδοτημÎνους σταθμοÏÏ‚, που εξαÏτώνται από το telemarketing, το οποίο και (Ï…Ï€ÎÏ)καλÏπτει τα Îξοδα λειτουÏγίας. Πολιτικός Îχει τη δυνατότητα να αγοÏάζει χÏόνια στα τηλεοπτικά κανάλια της πεÏιφÎÏειας και με άλλοθι την πώληση Ï€Ïοϊόντων μÎσω του telemarketing να κάνει σφοδÏή κÏιτική στην κυβÎÏνηση, σε Îνα κοινό που ψηφίζει τη ÎΔ και ενημεÏώνεται από τα τοπικά δίκτυα. Αναζητήθηκαν λÏσεις στη νομοθεσία για την πεÏιοÏισμό των εκπομπών αυτών, και στη συνÎχεια επανήλθε η ιδÎα για την ÎναÏξη της διαδικασίας αδειδότησης των σταθμών της πεÏιφÎÏειας. Το δÏόμο για την παÏαβίασης της νομοθεσία του telemarketing και της συγχώνευσης του με τις πολιτικÎÏ‚ επιθÎσεις άνοιξε στο παÏελθόν υπουÏγός της σημεÏινής κυβÎÏνησης. ΠΑΡΟÎ
Πηγή: greekmme.blogspot.com
|
|
|