ΜΕΙΩΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ
Ημερομηνία:
5/4/2020, 11:54 - Εμφανίσεις: 130
ΤÏίτη ουσιαστικά εβδομάδα της απαγόÏευσης κυκλοφοÏίας (lockdown) και οι αλλαγÎÏ‚ στον χώÏο της διαφήμισης είναι πλÎον οÏατÎÏ‚. Ο Ï€ÏόεδÏος του ΣυνδÎσμου Διαφημιστικών ΕταιÏειών ΓÏηγόÏης Αντωνιάδης σε συνÎντευξή του στο ειδικό πεÏιοδικό «Marketing Week» επιβεβαιώνει τη μεγάλη πτώση της διαφήμισης στα ΜΜΕ, παÏά τη μεγάλη αÏξηση τηλεθÎασης. Όπως σημειώνει, «κανείς δεν Ï€Ïόκειται να επιστÏÎψει στα brands τους χαμÎνους μήνες». Ωστόσο η αÏξηση τηλεθÎασης και η μείωση τιμών διαφήμισης στην τηλεόÏαση οδηγοÏν σε νÎες κατηγοÏίες διαφημιζόμενων. ΥπάÏχουν αυτοί που Îχουν διακόψει κάθε είδους διαφημιστική επικοινωνία αλλά κι αυτÎÏ‚ που διαφοÏοποιοÏν την επικοινωνιακή τους παÏουσία, εντοπίζοντας ευκαιÏίες ανάπτυξης από αυτήν την κÏίση. Γεγονός είναι πως οι αλλαγÎÏ‚ στη διαφημιστική αγοÏά θα φανοÏν το επόμενο διάστημα, για το ποιες μεγάλες εταιÏείες θα επενδÏσουν σε διαφοÏοποιημÎνα, Ï€ÏοσαÏμοσμÎνα στην επιδημία και την καÏαντίνα, επικοινωνιακά Ï€ÏογÏάμματα. Μεγάλες απώλειες είχαν οι 10 κυÏιακάτικες εφημεÏίδες που δεν κÏÏβουν την κυκλοφοÏία τους. Οι πωλήσεις την ΚυÏιακή 15/3 ήταν 163.526 φÏλλα Îναντι 173.875 που είχαν στις 8/3, ήτοι 10.349 φÏλλα μείον. Η «ΚαθημεÏινή» παÏαμÎνει Ï€Ïώτη, με 5.389 φÏλλα λιγότεÏα.
Πηγή: greekmme.blogspot.com
|
|
|