ΚΑΙΡΟΣ · LIVE25.2°CΤοπικά νέφη41% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Το πράσινο τσάι προστατεύει από διάφορες παθήσεις και εξασφαλίζει μακροζωία

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 97



Οι άνθρωποι που πίνουν τσάι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα έχουν αυξημένη πιθανότητα να ζήσουν περισσότερο και με πιο καλή υγεία, σύμφωνα με μια νέα επιστημονική κινεζική έρευνα.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής το δρα Σινιάν Γουάνγκ της Κινεζικής Ακαδημίας Επιστημών στο Πεκίνο, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό European Journal of Preventive Cardiology της Ευρωπαϊκής Εταιρείας Καρδιολογίας, μελέτησαν στοιχεία για σχεδόν 101.000 άτομα χωρίς ιστορικό καρδιαγγειακής πάθησης ή καρκίνου.

Οι συμμετασχόντες χωρίστηκαν σε δύο ομάδες, όσους έπιναν τσάι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα και όσους έπιναν πιο αραιά ή καθόλου, και στη συνέχεια παρακολουθήθηκαν επί επτά χρόνια κατά μέσον όρο.

Διαπιστώθηκε ότι όσοι 50χρονοι έπιναν συχνά τσάι ζούσαν 1,3 χρόνια περισσότερο εν συγκρίσει με όσους έπιναν τσάι σπάνια ή καθόλου, καθώς επίσης εμφάνιζαν στεφανιαία νόσο 1,4 χρόνια αργότερα κατά μέσον όρο.

Είχαν 20% μικρότερο κίνδυνο για έμφραγμα ή εγκεφαλικό, καθώς επίσης 15% μικρότερο κίνδυνο για πρόωρο θάνατο από οποιαδήποτε αιτία.

Όσον αφορά το είδος του τσαγιού, το πράσινο βρέθηκε να έχει μεγαλύτερο όφελος εν συγκρίσει με το μαύρο, κάτι που έχουν δείξει και προηγούμενες έρευνες.

Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε πολυφαινόλες, οι οποίες προστατεύουν από καρδιαγγειακές παθήσεις, υπέρταση, δυσλιπιδαιμία κ.ά.

Στο μαύρο τσάι οι πολυφαινόλες έχουν υποστεί οξείδωση και έχουν χάσει πολλές από τις αντιοξειδωτικές ιδιότητές τους.

(Πηγή πληροφοριών: ΑΠΕ – ΜΠΕ)...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Τοπικά νέφη · 25.2 °C · 41%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies