ΚΑΙΡΟΣ · LIVE22.1°CΣχεδόν αίθριος43% υγρασίαLive cam Αστεροσκοπείο Πεντέλης
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Επιστήμη - Υγεία
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Τσάι : Τα οφέλη του στην υγεία - Ολα όσα πρέπει να ξέρετε

Ημερομηνία: · Εμφανίσεις: 55



Σε μία κούπα τσαγιού περιέχονται κατεχίνες, οι οποίες είναι εώς και 20 φορές πιο ισχύρες -ως αντιοξειδωτικά- από τη βιταμίνη C.

Αυξάνει την καύση του λίπους, διότι ενισχύει τον μεταβολικό ρυθμό.

Περιέχει καφείνη, σε μικρότερες ποσότητες από τον καφέ, με αποτέλεσμα να ενισχύει την προσοχή και την ικανότητα «multitasking».

Όραση Τα μάτια και γενικά το σώμα μας επηρεάζονται άμεσα από το οξειδωτικό στρες.

Η κατανάλωση ορισμένης ποσότητας πράσινου τσαγιού καθημερινά θα μπορούσε να προλάβει διάφορες ασθένειες, καθώς όπως έδειξε μια έρευνα του 2010, τα συστατικά του πράσινου τσαγιού επηρεάζουν ιστούς που είναι άμεσα συνδεδεμένοι με τον αμφιβληστροειδή.

Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες, με επικεφαλής την καθηγήτρια Οφθαλμολογίας Ανν Κόλεμαν παρατήρησαν κάτι πολύ ιδιαίτερο. Τα άτομα που έπιναν τσάι σε καθημερινή βάση είχαν έως 74% λιγότερες πιθανότητες να αναπτύξουν γλαύκωμα, συγκριτικά με εκείνους που δεν έπιναν τσάι.

Διαβήτης Το τσάι είναι πλούσιο σε  πολυφαινόλες οι οποίες ρυθμίζουν την απορρόφηση του σακχάρου από τον οργανισμό. Παρατηρούνται έτσι μικρότερες διακυμάνσεις του σακχάρου στο αίμα.

Ο καλός γλυκαιμικός έλεγχος προλαμβάνει τον Διαβήτη.

Ωστόσο για να υπάρχουν τα εν λόγω οφέλη, η ημερήσια κατανάλωση τσαγιού πρέπει να είναι μεγάλη.

Καρδιά Το τσάι μειώνει την «κακή» χοληστερόλη.

Μελέτες δείχνουν ότι όσοι πίνουν πράσινο τσάι έχουν μικρότερο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου, η οποία κατά βάσει οφείλεται στην υψηλή κακή χοληστερόλη και στα αυξημένα τριγλυκερίδια. Επιπλέον, το πράσινο τσάι βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος αλλά και την ικανότητα των αρτηριών να χαλαρώνουν.

 Αλτσχάιμερ  Το τσάι σταματά τη δράση της ακετυλχολινεστεράσης. Το ένζυμο αυτό καταστρέφει την ακετυλχολίνη, που είναι ένας σημαντικός νευροδιαβιβαστής στο κεντρικό νευρικό σύστημα. Στη νόσο του Αλτσχάιμερ, τα επίπεδα της ακετυλχολίνης του εγκεφάλου μειώνονται δραστικά. Φάρμακα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση της νόσου του Αλτσχάιμερ, έχουν ως στόχο την κατασ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
ARTICLES
· Bad weather in Portugal: Reconstruction coordinator admits full recovery is unlikely
· What to eat before bed for better and deeper sleep
· One trick that can reduce stress and your cortisol levels by 23%
· Central Europe must prepare for more frequent forest fires, experts warn
· The world is facing irreversible depletion of water reserves, warn UN scientists
· Questions about the Crans-Montana fire
· Avocado: A miracle for our health
· The new amazing trains in China
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος · 22.1 °C · 43%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2026 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies