ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΕΣ, ΤΗΛΕΘΕΑΣΗ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
Ημερομηνία:
18/11/2018, 18:47 - Εμφανίσεις: 85
@Άλλα 1.340 φÏλλα Îχασαν οι Îξι κυÏιακάτικες εφημεÏίδες. Συνολικά ποÏλησαν 17.970 φÏλλα από 19.310 που είχαν την Ï€ÏοηγοÏμενη ΚυÏιακή. Η «SportDay» παÏÎμεινε στην Ï€Ïώτη θÎση παÏότι Îχασε 590 φÏλλα. @Οι Ï€ÏοσφοÏÎÏ‚ είναι ο… κÏάχτης για να πουλήσει παÏαπάνω φÏλλα μια εφημεÏίδα. Και δεν Ï€Ïόκειται για απλή εικασία, είναι η Ï€Ïαγματικότητα, που την επιβεβαιώνει το… πεÏίπτεÏο. Απόδειξη, το ότι την πεÏασμÎνη ΚυÏιακή το «ΠÏώτο ΘÎμα» Îχασε 5.350 φÏλλα γιατί, Ï€Ïοφανώς, δεν είχε ελκυστική Ï€ÏοσφοÏά. Αντίθετα, το «Έθνος» αÏξησε την κυκλοφοÏία του κατά 4.490 φÏλλα γιατί είχε ενδιαφÎÏουσα Ï€ÏοσφοÏά για κάποιους αναγνώστες.
Συνολικά, οι 11 κυÏιακάτικες εφημεÏίδες που τολμοÏν να δημοσιοποιοÏν την κυκλοφοÏία τους ποÏλησαν 142.810 φÏλλα από 144.400 που είχαν την Ï€ÏοηγοÏμενη ΚυÏιακή, ήτοι 1.590 λιγότεÏα. Το «Βήμα» ήταν Ï€Ïώτο σε κυκλοφοÏία. @Μετά από Ï€Î¿Î»Ï ÎºÎ±Î¹ÏÏŒ ο ΑÎΤ1 παÏουσιάζει σημεία ανάκαμψης, ενώ ΣΚΑΪ και Alpha συνεχίζουν να μοιÏάζονται την κοÏυφή της τηλεθÎασης στις μετÏήσεις της Nielsen. Το Star, που είχε σημειώσει μεγάλη αÏξηση το τελευταίο διάστημα, καταγÏάφει μικÏή πτώση, όπως επίσης και η ΕΡΤ1, η θεαματικότητα της οποίας φαίνεται να εξαÏτάται από τη δημοτικότητα των αγώνων του Ï€Ïωταθλήματος που Ï€Ïοβάλλονται κάθε ΣαββατοκÏÏιακο.
| 5-11/11 (ηλικία 18-54) | 29/10-4/11 (ηλικία 18-54) | | ΣΚΑΙ | 18,4% (14,9) | 18,8% (15,3) | | Alpha | 16,4% (16,2) | 16,2% (15,8) | | ΑÎΤ1 | 14,2% (14,6) | 13,8% (13,7) | | STAR | 11,8% (13,7) | 12,6% (14,4) | | ΕΡΤ1 | 6% (4,1) | 7% (5,2) | | Open TV | 6,8% (7,1) | 6,3% (6,6) | | ΕΡΤ 2 | 2% (1,7) | 2% (1,6) | | Μακεδονία TV | 1,3% (2,1) | 1,3% (2,1) |
Πηγή: Nielsen
Πηγή: greekmme.blogspot.com
|
|
|