Θριάσιο: Νεκρή και δεύτερη μητέρα μέσα σε λίγες μέρες μετά τον τοκετό Ημερομηνία:
Σήμερα 26/6/2026, 19:24 - Εμφανίσεις: 9
Μια ακόμα τραγωδία κατεγράφη στη Λιβαδειά, όπου μια 35ρονη μητέρα έχασε τη ζωή της λίγες μέρες μετά τον τοκετό.
Το συμβάν αυτό έρχεται λίγες μέρες έπειτα από την τραγωδία με την 36χρονη από τη Μυτιλήνη που πέθανε από επιπλοκές μετά από τοκετό.
Όπως προκύπτει από τις πληροφορίες, η 35χρονη γυναίκα την Τετάρτη πήγε με προγραμματισμένη καισαρική να γεννήσει το δεύτερο παιδί της.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Μετά από λίγες ώρες παρουσίασε ακατάσχετη αιμορραγία και υποβλήθηκε σε χειρουργείο στο νοσοκομείο και στη συνέχεια να μεταφερθεί στο Θριάσιο, όπου και άφησε την τελευταία της πνοή.
Οι πρώτες ενδείξεις από τον ιατροδικαστή που εξέτασε τη σορό, είναι ότι υπήρξαν επιπλοκές στη διάρκεια του τοκετού, ακατάσχετη αιμορραγία....