TikTok: Το ταχέως αναπτυσσόμενο κοινωνικό εμπόριο δημιουργεί νέες προκλήσεις για τους λιανοπωλητές Ημερομηνία:
Σήμερα 6/8/2025, 09:24 - Εμφανίσεις: 10
Οι αγοραστές του TikTok έχουν δημιουργήσει μια αγορά πωλητών.
Οι χρήστες της εφαρμογής οδηγούν τις αγορές στις ΗΠΑ για τα πάντα, από παιχνίδια μέχρι σοκολάτες, με την είδηση να εξαπλώνεται ορισμένες φορές τόσο γρήγορα που προκαλεί ελλείψεις σε βασικά προϊόντα και απότομες αυξήσεις τιμών.
Αυτό το ταχέως αναπτυσσόμενο παζάρι αναδιαμορφώνει τις καταναλωτικές αγορές σε πραγματικό χρόνο και παρουσιάζει νέες προκλήσεις για τους συμβατικούς λιανοπωλητές που εξακολουθούν να καλύπτουν το βασικό ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ένα ταχέως αναπτυσσόμενο παζάρι στο TikTok αναδιαμορφώνει τις καταναλωτικές αγορές σε πραγματικό χρόνο Η αλγοριθμική εμβέλεια της κινεζικής εταιρείας κοινωνικής δικτύωσης έχει μετατρέψει την περιστασιακή κύλιση σε παρορμητικές αγορές.
Η απρόβλεπτη ζήτηση ασκεί νέα πίεση στις ήδη πιεσμένες αλυσίδες εφοδιασμού.
Για παράδειγμα, οι πωλήσεις της λούτρινης κούκλας Labubu της Pop Mart εκτοξεύτηκαν, από τότε που unboxings videos μετέτρεψαν την σπανιότητα σε performance art, δεκαπλασιάζοντας σε περίπου 40 δισεκατομμύρια δολάρια της αξία, περισσότερο από το διπλάσιο της Hasbro και της Mattel συνδυαστικά.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Οι αγορές τροφίμων και ποτών επίσης κλονίζονται υπό την ισχύ του TikTok.
Η δημοτικότητα του Matcha από τα βίντεο ευεξίας πυροδότησε μια παγκόσμια έλλειψη, που ανεβάζει τις τιμές για το προϊόν αυτό σε ποσοστό άνω του 80%.
Τα ιαπωνικά τσαγερί έχουν περιορίσει τις μαζικές παραγγελίες και έχουν περιορίσει τα αποθέματα.
Η σοκολάτα του Ντουμπάι γεμιστή με φιστίκια παρουσίασε παρόμοιες αυξήσεις στις ΗΠΑ, συμβάλλοντας σε αύξηση 30% στην τιμή του ξηρού καρπού λόγω συνοδευτικών ελλείψεων στην προσφορά.
Οι influencers ως πωλητές Αυτό το φαινόμενο αναπαράγεται και στο εξωτερικό.
Στη Νοτιοανατολική Ασία, όπου πλέον πραγματοποιούνται περίπου τα δύο τρίτα των εκτιμώμενων πωλήσεων του TikTok Shop, το κοινωνικό εμπόριο είναι περισσότερο ενσωματωμένο στην καθημερινή ζωή.
Σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι καταναλωτές της Γενιάς Ζ δήλωσαν ότι...