Ψηφιακό πελατολόγιο: Αντιδρούν τα συνεργεία αυτοκινήτων - Από πότε γίνεται υποχρεωτικό Ημερομηνία:
Σήμερα 26/6/2025, 10:56 - Εμφανίσεις: 8
Υποχρεωτικό θα είναι από 1η Ιουλίου το ψηφιακό πελατολόγιο, το οποίο θα παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο συγκεκριμένες επιχειρήσεις.
Ποιες επιχειρήσεις θα «παρακολουθεί» το ψηφιακό πελατολόγιο Σε πρώτη φάση το ψηφιακό πελατολόγιο θα παρακολουθεί τις εξής επιχειρήσεις: Συνεργείων επισκευής και συντήρησης οχημάτων Φανοποιείων Πλυντηρίων αυτοκινήτων Χώρων στάθμευσης Επιχειρήσεων τοποθέτησης συναγερμών, ηχοσυστημάτων κ.ά.
Εταιρειών ενοικίασης αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και μηχανημάτων Οι επιχειρήσεις αυτές θα έχουν υποχρέωση καταγραφής:googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Ημερήσιου αριθμού πελατών, ΑΦΜ/ πελάτη, στοιχεία απόδειξης Αριθμού Κυκλοφορίας Οχήματος Αριθμού Κυκλοφορίας Αλλοδαπής Κατηγορία Οχήματος Εργοστάσιο Οχήματος Σε δεύτερη φάση, το μέτρο θα επεκταθεί σε κτήματα δεξιώσεων, γάμους, γυμναστήρια, ξενοδοχεία.
Προβληματισμό έχει προκαλέσει στα συνεργεία αυτοκινήτων Το μέτρο έχει φέρει τις πρώτες αντιδράσεις από συνεργεία αυτοκινήτων, με τους επαγγελματίες να: Προειδοποιούν για τεχνική/ λειτουργική αδυναμία προσαρμογής Καταγγέλλουν ότι δεν προβλέφθηκε καμία μεταβατική περίοδος εφαρμογής Προειδοποιούν για λουκέτα «Αν μου έρθει ένας συνταξιούχος εδώ για να δω το αμάξι του για 5 λεπτά, θα πρέπει να τον χρεώσω το λιγότερο 20 ευρώ.
Θα πρέπει να πάρω ένα άτομο το οποίο θα το πληρώνω τουλάχιστον 1.100 ευρώ τον μήνα», λέει ο Δημήτρης Σταθάκης, ιδιοκτήτης συνεργείου αυτοκινήτων.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); «Δεν μπορώ εγώ την ώρα που εργάζομαι να μπαίνω στο γραφείο να κάνω όλη αυτήν τη διαδικασία».
«Το συγκεκριμένο μέτρο δεν εφαρμόζεται με σκοπό να σας βασανίσουμε», λέει από τη δική του πλευρά ο Όμηρος Τσάπαλος, εκπρόσωπος Τύπου υπουργείου Οικονομικών.
«Είναι ένα απαραίτητο ψηφιακό εργαλείο με σκοπό να μειωθεί όσο γίνεται περισσότερο η φοροδιαφυγή.
(…) Δεν ήρθε κεραυνός εν αιθρία, ήταν 2 – 3 μήνες η πιλοτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου»....