Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Τοπικά νέφη
11 °C 44%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Λιανεμπόριο: Πώς θα ψωνίσουν οι Ελληνες στην εορταστική περίοδο
Ημερομηνία: Σήμερα 25/11/2024, 13:12 - Εμφανίσεις: 5



Συγκρατημένοι εμφανίζονται οι Έλληνες καταναλωτές όσον αφορά τις αγορές κατά τη φετινή εορταστική περίοδο, σύμφωνα με ευρήματα της μεγάλης έρευνας της ΕΥ, Future Consumer Index Ελλάδα 2024 για το λιανεμπόριο, η οποία πρόκειται να παρουσιαστεί στο σύνολό της τον Δεκέμβριο.

Για την ακρίβεια, σε σχετική ερώτηση, ένας στους τρεις συμμετέχοντες στην έρευνα (36%) δήλωσε ότι σκοπεύει να ξοδέψει λιγότερα χρήματα κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, σε σύγκριση με πέρσι.

Περισσότεροι από τους μισούς ερωτώμενους (54%) δήλωσαν ότι θα ξοδέψουν περίπου τα ίδια, ενώ 4% θα ξοδέψουν περισσότερα και 6% δε θα κάνουν αγορές.

Η έρευνα, η οποία πραγματοποιείται σε ετήσια βάση στην Ελλάδα από το 2021 σε συνεργασία με την MRB, στο πλαίσιο της αντίστοιχης παγκόσμιας σειράς ερευνών της ΕΥ, παρακολουθεί τις τάσεις, τις προτιμήσεις και τις ανησυχίες των καταναλωτών, στο ρευστό περιβάλλον υψηλού πληθωρισμού και οικονομικής ασιγουριάς των τελευταίων χρόνων για το λιανεμπόριο.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Λιανεμπόριο και εορταστικές αγορές Η πρόθεση για εορταστικές αγορές συνδέεται άμεσα με την ηλικία των καταναλωτών, καθώς μόλις 26% των ερωτώμενων ηλικίας 18-29 χρόνων δήλωσαν ότι θα ξοδέψουν λιγότερα ή καθόλου, ενώ το ποσοστό αυτό διπλασιάζεται στην ηλικιακή ομάδα 50-64 (50%).

Πιο χαλαρή παρουσιάζεται η σύνδεση με εισοδηματικά κριτήρια, υποδηλώνοντας, ενδεχομένως, ότι η απροθυμία για αγορές δεν οφείλεται μόνο στις υψηλές τιμές και τη συμπίεση του διαθέσιμου εισοδήματος.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Η διάθεση για μειωμένες ή μηδενικές αγορές κατά τη φετινή εορταστική περίοδο στην Ελλάδα, διαμορφώνεται στο ίδιο ακριβώς επίπεδο στις τυπολογίες των καταναλωτών που αποδίδουν πρωταρχική σημασία στην τιμή και την προσιτότητα των προϊόντων (Affordability First), αλλά και τον αντίκτυπο των αγοραστικών τους επιλογών στην κοινωνία (Society First), αγγίζοντας το 50% και στις δύο κατηγορίες.

Οι συμμετ...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
ARTICLES
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
· Ford Mustang Mach-E with lithium iron phosphate (LFP) batteries
· How to fix error: Either there is no default mail client or the current mail client cannot fulfill the messaging request. Please run Microsoft Outlook and set it as the default mail client.
· Omega-3 fatty acids and their health benefits
· Samsung Galaxy S23 Ultra review
· Netflix has extended its crackdown on password sharing from Latin America to Canada, New Zealand, Portugal, and Spain
· How is collagen produced: Amino acids and the roles of vitamin C and copper
· The Grasshopper plot
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Τοπικά νέφη
11 °C 44%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2024 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies