|
ΕΛΛΑΔΑ
|
Έφυγε από τη ζωή ο άνδρας που έζησε τρία χρόνια με το ήπαρ της Έμμας Καρυωτάκη
31/5/2026, 19:16
|
«Θα σε αναμένει και μια άγνωστη αλλά γνωστή ψυχή να σε προϋπαντήσει» τονίζει σε μήνυμα της η μητέρα της Έμμας Καρυωτάκη, της άτυχης φοιτήτριας που έχασε τη ζωή της στα τέλη του 2022, αποχαιρετώντας τον άντρα που έζησε τρία χρόνια με το ήπαρ της κόρης της. Μετά τον θάνατο της Έμμας, η οικογένεια είχε πάρει την απόφαση να δωρίσει τα όργανά της, παραδίδοντας μαθήματα ανθρωπιάς. Το συγκινητικό μήνυμα Το ήπαρ της Έμμας είχε πάρει ο κύριος Γιάννης, ο οποίος τώρα, τρία χρόνια μετά, έφυγε και εκείνος από τη ζωή.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Η κυρία Καμπάκη θέλησε να τον αποχαιρετήσει με ένα τρυφερό και συγκινητικό μήνυμα. Η ίδια δεν έδωσε στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία του ανθρώπου που έλαβε το ήπαρ της Έμμας Καρυωτάκη όμως αναδημοσίευσε το ευχαριστήριο μήνυμα το οποίο της είχε στείλει εκείνος μετά τη δωρεά. Η ανάρτηση της μητέρας της Έμμας: «Σήμερα είναι μια μέρα πόνου… Σήμερα αποχαιρετώ έναν Άνθρωπο που θα μπορούσε να μην πρόλαβα να τον αγκαλιάσω ποτέ και να κλάψω στην αγκαλιά
Διαβάστε περισσότερα |
|
|
|