Τα ξημερώματα της Δευτέρας δολοφονήθηκε η Βασιλική, μία 39χρονη γυναίκα που της αφαίρεσε τη ζωή, ο σύζυγός της. Πάντως, ενώ μια γυναίκα δολοφονήθηκε άγρια, κάποιοι στα social media επιλέγουν να την κρίνουν αντί να την θρηνήσουν. Ο μισογυνισμός και ο σεξιστικός οχετός, όπως όλα δείχνουν, δεν σταματάει ούτε όταν πρόκειται για μια νεκρή γυναίκα. Τι και αν η Βασιλική δολοφονήθηκε με 45 μαχαιριές από τον σύζυγο της, ορισμένοι σπεύδουν να δικαιολογήσουν την γυναικοκτονία, δείχνοντας πως η κοινωνία νοσεί.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Η δολοφονία της 39χρονης στην Καλαμάτα, είναι η τρίτη γυναικοκτονία που καταγράφεται φέτος, όπου ο δράστης ήταν νυν ή πρώην σύζυγος/σύντροφος. Την ώρα που η ελληνική κοινωνία θρηνεί για ακόμα μία φορά, το διαδίκτυο γίνεται καθρέφτης μιας σκοτεινής μας πλευράς. «Βάλτε μυαλό γιατί εκεί θα καταντήσετε όλες» Δίπλα στη φρίκη του εγκλήματος, υπάρχει και η φρίκη του μισογυνισμού, του σεξισμού και της χυδαιότητας, ακόμα και απέναντι σε μια νεκρή γυναίκα. «Ο φο
Διαβάστε περισσότερα |