|
ΕΛΛΑΔΑ
|
Εύβοια: Με τον φόβο των Ρίχτερ οι κάτοικοι - «Λέω "τώρα θα με πλακώσει το σπίτι", δεν έχω ζήσει τέτοιο σεισμό»
8/6/2026, 11:56
|
Με τον φόβο του σεισμού πέρασαν τη νύχτα οι κάτοικοι στη βόρεια Εύβοια. Οι δονήσεις ήταν ιδιαίτερα δυνατές, ξυπνώντας μνήμες από παλαιότερους σεισμούς αλλά και επιβαρύνοντας σπίτια και υποδομές που είχαν ζημιές και απώλειες από το παρελθόν. Σε ένα από τα σπίτια της Δαφνούσσας που είχε πληγεί και από προηγούμενο σεισμό κατοικεί η κυρία Ευγενία Σπαθαριώτη. Με τρεμάμενη φωνή περιγράφει στο Orange Press Agency ότι ο σεισμός τη «βρήκε» όταν είχε ξαπλώσει. «Τέτοιο σεισμό… Δύο ήταν, αλλά πολύ ισχυροί, δεν μπόρεσα ούτε να κατέβω από το κρεβάτι. Πού να κρατηθώ; Με πέταγε στον αέρα» λέει χαρακτηριστικά. Σεισμός στην Εύβοια: Ζητάω το σπιτάκι μου όπως ήτανε… Μιλώντας για τα δευτερόλεπτα της δόνησης δήλωσε ότι άρχισαν να κουνιούνται δέντρα, κρεβάτια και το ίδιο το σπίτι «και λέω ‘τώρα θα με πλακώσει μέσα’».googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Όπως προκύπτει από την κυρία Ευγενία, μετά τον σεισμό φράκαρε και η πόρτα της «και δεν μπορούσα να βγω και έσκουζα». Η κυρία Ευγενία ζει μόνη της στο συγκ
Διαβάστε περισσότερα |
|
|
|