Στην αδελφή της αδικοχαμένης Βασιλικής, που δολοφονήθηκε από τον σύζυγό της στην Καλαμάτα, πρόκειται να δοθεί η επιμέλεια των δύο παιδιών που είχε το ζευγάρι. Η αδελφή της 39χρονης ήταν η μόνη συγγενής που είχε εν ζωή, με την αρμόδια εισαγγελέα να γνωστοποιεί την επίσημη απόφαση τις επόμενες ημέρες. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι τότε, τα δύο παιδιά θα συνεχίσουν να μένουν στο νοσοκομείο Καλαμάτας, υπό την επίβλεψη ειδικών παιδοψυχολόγων.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Παράλληλα, το μοναδικό πρόσωπο που έχει πάρει άδεια να επισκέπτεται τα δύο παιδιά είναι η θεία τους. Αντίθετα, έχει απαγορευτεί κάθε επικοινωνία τόσο με τον πατέρα τους, όσο και των γονιών του. Προσωρινή στέγη και βοήθεια Όπως τονίζει η εφημερίδα «Πελοπόννησος», με τη συμβολή του δήμου Καλαμάτας και της εκκλησίας, θα δοθεί η απαιτούμενη βοήθεια στην θεία των παιδιών, όταν εκείνη πάρει και τυπικά την προσωρινή επιμέλεια των παιδιών. Ήδη έχει ήδη βρεθεί προσωρινή κατοικία στην Καλαμάτα για να μείνουν τα παιδιά μαζί
Διαβάστε περισσότερα |