|
ΕΛΛΑΔΑ
|
ΕΛΤΑ: Ζητούν «εθελοντές» υπαλλήλους για να μοιράσουν δέματα
16/6/2026, 07:04
|
Υπάρχουν στιγμές που ένα έγγραφο αρκεί για να γκρεμίσει ολόκληρο το αφήγημα μιας «επιτυχημένης μεταρρύθμισης». Και υπάρχουν στιγμές που η ίδια η διοίκηση ενός Οργανισμού υπογράφει την ομολογία της αποτυχίας της. Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία φαίνεται πως έφτασαν πλέον σε αυτό ακριβώς το σημείο. Επειτα από χρόνια αναδιαρθρώσεων, περικοπών, εθελουσίων εξόδων, κλεισίματος καταστημάτων και κυβερνητικών εξαγγελιών περί «εξυγίανσης», τα ΕΛΤΑ εμφανίζονται σήμερα ανήμπορα να εκτελέσουν ακόμα και τον πυρήνα της αποστολής τους: τη διανομή ταχυδρομικών πακέτων και της αλληλογραφίας. Και η παραδοχή δεν προέρχεται από τους εργαζομένους ή τους συνδικαλιστές. Προέρχεται από την ίδια τη διοίκηση.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Όπως προκύπτει από εμπιστευτικό εσωτερικό έγγραφο που αποκαλύπτουν σήμερα «ΤΑ ΝΕΑ», η διοίκηση των ΕΛΤΑ απευθύνει έκκληση προς το προσωπικό να δηλώσει «εθελοντικά» συμμετοχή σε αποστολές διανομής αντικειμένων στην Αττική, με σκοπό να καλυφθούν περιοχές όπου οι παραδόσεις έχου
Διαβάστε περισσότερα |
|
|
|