|
ΚΟΣΜΟΣ
|
Μεξικό: Δολοφονήθηκε δήμαρχος στην πολιτεία Οαχάκα – Την περιοχή λυμαίνονται συμμορίες
14/6/2026, 05:12
|
Ένοπλοι πυροβόλησαν και σκότωσαν τον δήμαρχο του Σαν Μιγκέλ Αματιτλάν, μιας πόλης περίπου 7.000 κατοίκων στην πολιτεία Οαχάκα στο Νότιο Μεξικό. Ο δήμαρχος Χοέλ Άνχελ Μπράβο Μαρτίνες έπεσε θύμα «ένοπλης επίθεσης», τονίζει η ανακοίνωση της εισαγγελίας στην πολιτεία Οαχάκα. Στην ανακοίνωση δεν διευκρινίζονται οι συνθήκες της δολοφονίας. México: asesinan a tiros y en su propia casa a alcalde que había denunciado agresión previa de narcoshttps://t.co/FbXDwPoihpgoogletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) — BioBioChile (@biobio) June 13, 2026 Την ευρύτερη περιοχή λυμαίνονται συμμορίες, οι οποίες συγκρούονται για τον έλεγχο των οδών διακίνησης ναρκωτικών. Ο κυβερνήτης της Οαχάκα, Σαλομόν Χάρα, καταδίκασε απερίφραστα την «άνανδρη δολοφονία» του δημάρχου Μπράβο. «Στην Οαχάκα, δεν θα επιτρέψουμε στη βία να υπερισχύσει του νόμου ή της βούλησης των κοινοτήτων μας», υπογράμμισε σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ. Condenamos enérgicamente los hechos de violencia ocurridos este sábado en Oaxaca, en los que
Διαβάστε περισσότερα |
|
|
|