Καβάλα: Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο - Μετέφερε επείγον συμβάν Ημερομηνία:
Σήμερα 23/6/2026, 01:44 - Εμφανίσεις: 8
Με ένα απρόσμενο συμβάν βρέθηκε αντιμέτωπο πλήρωμα του ΕΚΑΒ στη διάρκεια διακομιδής καρκινοπαθή από τη Θάσο στην Καβάλα.
Αντιμέτωπο με μια αδιανόητη απαίτηση ήρθε το πλήρωμα ενός ασθενοφόρου Στο πλήρωμα του ασθενοφόρου ζητήθηκε να πληρώσουν ακτοπλοϊκό εισιτήριο ύψους 39 ευρώ στο ferry boat.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); });googletag.cmd.push(function() {googletag.display("300x250_middle_1")}) Σε πλοίο της γραμμής Λιμένας-Κεραμωτή Το συμβάν, σύμφωνα με το thesspost.gr, κατεγράφη το απόγευμα της Δευτέρας, σε πλοίο της γραμμής Λιμένας-Κεραμωτή.
Σύμφωνα με τον πρ.
πρόεδρο της Ένωσης Διασωστών ΕΚΑΒ Ελλάδας Κώστα Τσιτσιλικάκη, ζητήθηκε από το πλήρωμα η καταβολή κομίστρου, χωρίς να ληφθεί υπόψη ότι επρόκειτο για όχημα άμεσης επέμβασης που τελεί υπηρεσιακό έργο.
«Ζήτησαν εισιτήριο για το ασθενοφόρο και για το πλήρωμα, οι συνάδελφοι αρνήθηκαν να το πληρώσουν.
Παρ’ όλα αυτά, τους έκοψαν το εισιτήριο κανονικά και τους είπαν ‘να τα δώσετε στο ΕΚΑΒ να μας τα πληρώσει’.
Επενέβη και ο καπετάνιος, μιλώντας άσχημα στους συναδέλφους και ζητώντας τους να το πληρώσουν.
Τα ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ και τα οχήματα έκτακτης ανάγκης, δεν καταβάλουν κόμιστρα, και από τα διόδια περνάνε δωρεάν, ούτε πληρώνουν ferry boat τόσα χρόνια», δήλωσε στo ΤhessPost.gr ο κ.
Τσιτσιλικάκης.
Επείγον το συμβάν που μετέφερε το ΕΚΑΒ Σύμφωνα με τον ίδιο η διακομιδή ήταν επείγουσα για την υγεία του ασθενή.
«Ήταν επείγον, από όταν έπρεπε να αποχωρήσει από το Κέντρο Υγείας Πρίνου και να πάει στο νοσοκομείο Καβάλας.
Αποτελεί καρκινοπαθή, περίπου 75 χρόνων με νεφρική ανεπάρκεια κι έπρεπε οπωσδήποτε να πάει στο νοσοκομείο ώστε να αντιμετωπιστεί η κατάστασή του»....