Θεσσαλονίκη: Στο νοσοκομείο δύο 15χρονες μετά από κατανάλωση αλκοόλ - Συνελήφθη εργαζόμενη σε υποκατάστημα ψιλικών Ημερομηνία:
Σήμερα 22/6/2026, 10:36 - Εμφανίσεις: 10
Στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης μεταφέρθηκαν δύο 15χρονες, έπειτα από κατανάλωση αλκοολούχου ποτού που φέρεται να προμηθεύτηκαν από υποκατάστημα ψιλικών στη περιοχή της Νεάπολης.
Μαζί με τις δύο 15χρονες βρισκόταν άλλη μία ανήλικη, ενώ για την ιστορία συνελήφθη από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Νεάπολης – Συκεών μία εργαζόμενη στο υποκατάστημα, 21 χρόνων, η οποία κατηγορείται ότι πούλησε το αλκοόλ στις τρεις νεαρές.
Εις βάρος της συνετάχθη δικογραφία για παράβαση της νομοθεσίας περί διάθεσης αλκοολούχων ποτών σε ανηλίκους....