Live εικόνα Αθήνας από το Αστεροσκοπείο Πεντέλης

Σχεδόν αίθριος
6 °C 67%
ΑΡΧΙΚΗ
pentelikonews.gr Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις
Προσαρμοσμένη αναζήτηση Google
Διαβάστε τις ειδήσεις μας μέσω RSS Βρείτε μας στο Facebook Βρείτε μας στο Google Plus Ακολουθήστε μας στο Twitter Επισκεφθείτε το κανάλι μας στο YouTube

Καταναλωτές: Η επιστροφή στο σπίτι και το στοίχημα της εξυπηρέτησης
Ημερομηνία: Σήμερα 20/12/2025, 08:32 - Εμφανίσεις: 14



Την περίοδο της πανδημίας το σπίτι μεταλλάχθηκε σε ένα πολυμορφικό hub, όπου ο Έλληνας καταναλωτής περνούσε περισσότερο χρόνο, διασκέδαζε και μαγείρευε περισσότερο από πριν.

Καθώς, όμως, η αγοραστική δύναμη του πληθυσμού μειώθηκε σημαντικά λόγω και της πληθωριστικής κρίσης, το σπίτι όχι μόνο διατήρησε τον ενισχυμένο του ρόλο, αλλά όλο και πιο πολλοί καταναλωτές περνούν περισσότερο χρόνο σε αυτό.

Παράλληλα, την ίδια στιγμή που η τιμή αποτελεί κορυφαίο κριτήριο, το επίπεδο της εξυπηρέτησης για τους καταναλωτές αναδεικνύεται επίσης σε κεντρικής σημασίας και καθορίζει τις επιλογές τους.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές πιστεύουν ότι στο μέλλον θα περνούν σημαντικά περισσότερο χρόνο στο σπίτι (47%), εκτίμηση που αυξάνεται σημαντικά διαχρονικά Στο πλαίσιο αυτό οι επιχειρήσεις καλούνται να επαναπροσδιορίσουν τη στρατηγική τους όχι μόνο για να διατηρήσουν ή και να διευρύνουν τα μερίδια αγοράς τους αλλά και να μετατρέψουν, ακόμα και έναν δυσαρεστημένο πελάτη, σε πιστό υποστηρικτή του brand.

Οι νέες συνήθειες των καταναλωτών Τα στοιχεία της έρευνας της ΕΥ, «Future Consumer Index 2025», είναι αποκαλυπτικά των τάσεων που διαμορφώνεται στο καταναλωτικό κοινό.

Ειδικότερα, σήμερα, σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές εκτιμούν ότι στο μέλλον θα περνούν σημαντικά περισσότερο χρόνο στο σπίτι (47%), εκτίμηση που αυξάνεται σημαντικά διαχρονικά (41% το 2024 και 29% το 2023).document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Είναι κρίσιμο μέγεθος ότι η αντίληψη αυτή αφορά όλες τις ηλικίες, ακόμα και τους νεότερους Gen Z (42%).

Το 40% των ερωτώμενων σκοπεύουν να διασκεδάζουν περισσότερο στο σπίτι, ενώ ένα ακόμα υψηλότερο ποσοστό (49%, από 50% πέρσι, και 39% το 2023) δηλώνουν ότι στο μέλλον θα μαγειρεύουν περισσότερο στο σπίτι.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Πολύ μικρότερα ποσοστά των καταναλωτών σκοπεύουν να αγοράζουν περισσότερα έτοιμα ή προμαγειρεμέν...

Πηγή/Περισσότερα: in.gr
Μείνετε σε επαφή μαζί μας:
Κάντε like κι ακολουθήστε τη σελίδα μας στο Facebook
Στο Twitter:
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
Περισσότερα θέματα στην κατηγορία "Οικονομία - Χρηματιστήριο - Επιχειρήσεις"
ARTICLES
· If you miss the person from your past relationship
· The borderline personality disorder
· There is a huge difference between someone who loves you and someone who loves the way you make them feel
· What to know about milk
· The borderline narcissistic person
· White mushrooms: Properties and benefits
· Narcissistic Personality Disorder: Understanding the complexities
· Ford to Construct Europe's Largest Battery Plant in Turkey Under New Deal
· Redesigned 2023 Peugeot 508 model to be revealed on February 24th, 2023
· BMW: Premiere for updated BMW X5 M Competition and X6 M Competition
VIDEO NEWS


ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΑ
ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
ΚΑΙΡΟΣ LIVE

Σχεδόν αίθριος
6 °C 67%
Περισσότερα >>
TV - ΟΙ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Περισσότερα
DOWNLOADS
- Περισσότερα >
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΕΙΣΜΩΝ

Live γραφική ενημέρωση για τους σεισμούς στην Ελλάδα
DRONE VIDEOS
Drone videos από πολλές περιοχές της Ελλάδας.
Τα πιο πρόσφατα:
· Θεσσαλονίκη
· Καλαμάτα
· Λουτράκι
· Λίμνη Στράτου
· Αγρίνιο
· Τρίκαλα
· Μετέωρα
» Περισσότερα


Ειδήσεις



Ειδήσεις από το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων



Copyright 2010-2025 © pentelikonews.gr
Privacy Policy and Cookie Policy - Πολιτική απορρήτου και cookies