Η νέα γενιά οδηγεί τις πωλήσεις - Πώς βοηθάει το ΑΙ τις επιχειρήσεις Ημερομηνία:
Σήμερα 5/12/2025, 18:00 - Εμφανίσεις: 13
Σε μια εποχή όπου οι τιμές ανεβαίνουν, οι δασμοί επιστρέφουν και η οικονομική ασιγουριά διαπερνά κάθε νοικοκυριό, μια ανατροπή φαίνεται να σώζει την εμπορική αγορά: οι νεαροί καταναλωτές. Παρά το γεγονός ότι πολλά από τα «μεγάλα βήματα ζωής» μοιάζουν για τους ίδιους πιο μακρινά από ποτέ, παραμένουν δραστήριοι στις αγορές και τροφοδοτούν την επέκταση εταιρειών τόσο στον κλάδο της μόδας όσο και των καταναλωτικών προϊόντων.
Παράλληλα, η τεχνητή νοημοσύνη εξελίσσεται σε «σιωπηλό συνεργάτη» των επιχειρήσεων, ενισχύοντας τα περιθώρια κέρδους και απελευθερώνοντας πόρους.
Η νέα γενιά στηρίζει την κατανάλωση Στη σκηνή του συνεδρίου Reuters NEXT στη Νέα Υόρκη, ένας κοινός παρονομαστής αναδείχθηκε από τους επικεφαλής κορυφαίων brands: η νέα γενιά όχι μόνο αγοράζει, αλλά καθορίζει τάσεις.
Η νέα γενιά όχι μόνο αγοράζει αλλά καθορίζει τάσειςgoogletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Η CEO της Tapestry, Τζοάν Κρεβουαζερά, επισήμανε ότι καταναλωτές κάθε εισοδηματικής βαθμίδας συνεχίζουν να ενισχύουν τις πωλήσεις της τσάντας Coach, με ιδιαίτερη ώθηση να προέρχεται από τη μεσαία τάξη της Κίνας.
Παράλληλα, συγκεκριμένα μοντέλα της Kate Spade γνωρίζουν συνεχή άνοδο στις νεότερες ηλικίες — ακόμα κι αν οι ίδιοι οι νέοι «παγώνουν» υψηλής σημασίας αποφάσεις ζωής, όπως η αγορά σπιτιού ή ο γάμος.
Προσαρμογές στην τιμολόγηση λόγω δασμών Στον χώρο των premium καταναλωτικών προϊόντων, η Honest Company αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις των δασμών με μια ειδική ομάδα «tariff tacklers», που διαχειρίζονται τους δασμούς.
Η CEO Κάρλα Βέρνον εξήγησε ότι στόχος είναι η απορρόφηση των πιέσεων κόστους χωρίς ακραίες ανατιμήσεις.document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Παρότι οι καταναλωτές επιλέγουν μικρότερες συσκευασίες στα βρεφικά προϊόντα, δεν μειώνουν τον συνολικό αριθμό αγορών — μια ένδειξη σταθερής, έστω πιο μετριοπαθούς, ανάπτυξης.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); AI: Το νέο εργαλείο αποδοτικότητας Ο Νιλ...