Από Σεπτέμβριο... Black Friday; Η αγορά μπροστά στην πιο «καυτή» σεζόν της χρονιάς Ημερομηνία:
Σήμερα 18/10/2025, 19:44 - Εμφανίσεις: 10
Στην τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, την περίφημη Black Friday, έχουν στραμμένη της προσοχή τους καταναλωτές και έμποροι, καθώς σημαίνει την έναρξη της πιο «καυτής» σεζόν της χρονιάς.
Απόδειξη, το γεγονός ότι μεγάλες αλυσίδες της αγοράς με το τέλος της περιόδου σχολικών ειδών, ετοιμάζονται πυρετωδώς για προσφορές ενόψει Black Friday.
Η αισιοδοξία τους βασίζεται στο γεγονός πως η αγοραστική κίνηση στην ελληνική αγορά ενόψει Black Friday θα κυμανθεί στα περσινά επίπεδα με περίπου 3 εκατ.
πωλήσεις με μέση απόδειξη κοντά στα 100 ευρώ και συνολικό τζίρο στα επίπεδα των 300 εκατ.
ευρώ.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Ένας στους 2 καταναλωτές προγραμματίζουν κάποια αγορά ενόψει του μεγάλου εκπτωτικού γεγονότος Από το Back-to-School στη Black Friday Συγκρατημένοι ωστόσο έκαναν την εμφάνισή τους οι καταναλωτές στην αγορά των σχολικών ειδών στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Με το πρώτο κουδούνι να χτυπά στις 11 Σεπτεμβρίου και τη ζήτηση να εμφανίζει μικρά peak, σε συνάρτηση με τις περίφημες σχολικές λίστες, μέχρι τα τέλη του μήνα, οι αγορές δεν έπαψαν ποτέ να είναι price oriented, επικεντρωμένες δηλαδή στο κόστος, σαφώς ωστόσο επηρεασμένες από τις προτιμήσεις των παιδιών, τις τάσεις στα social media και τους δημοφιλείς ήρωες από ταινίες και σειρές.
Αυτό ακριβώς επιβεβαίωναν στις αρχές φθινοπώρου στον ΟΤ, αλυσίδες όπως τα Public και το Πλαίσιο, που μιλούσαν για «πιο συγκρατημένη διάθεση, λογικές αγορές, σταθερές ως επί το πλείστον τιμές και έναν οριακά θετικό αντίκτυπο».document.addEventListener("DOMContentLoaded", function () {lazym2();}); Λίγες ημέρες πιο νωρίς, εξάλλου, το κλείσιμο της θερινής εκπτωτικής περιόδου, δεν έδωσε την απαιτούμενη «ανάσα» που προσδοκούσε η αγορά.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); Σύμφωνα με την πανελλαδική έρευνα για την πορεία των θερινών εκπτώσεων 2025 που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο της ΕΣΕΕ, έξι στις 10 (59%) επιχειρήσεις στο λιανικό εμπόριο κατέγραψαν χειρότερες πωλήσεις στη διάρκεια των ...