Οι αεροπορικές στρέφονται στην πολυτέλεια - Στοχεύουν στην premium εξυπηρέτηση Ημερομηνία:
Σήμερα 6/10/2025, 21:36 - Εμφανίσεις: 7
Χαβιάρι, σαμπάνια, χώρος να απλώσεις τα πόδια σου όσο μπορείς και οθόνες 27 ιντσών στις πλάτες των καθισμάτων.
Οι Αμερικανοί δεν φείδονται χρημάτων για μια πιο καλή εμπειρία πτήσης και οι αεροπορικές εταιρείες ανακαινίζουν τις καμπίνες τους για να επωφεληθούν από τη ζήτηση.
Η United, η Delta και η American είναι μεταξύ των μεγάλων αμερικανικών αεροπορικών εταιρειών που αναδιαμορφώνουν τη διάταξη των καμπινών τους, συγκαταλεγομένης της προσθήκης ιδιωτικών σουιτών σε κάποιες διεθνείς πτήσεις ευρείας ατράκτου, απευθυνόμενες σε ταξιδιώτες που ψάχνουν πολυτέλεια.
«Πιθανώς υπήρχε πάντα μεγαλύτερη ζήτηση για premium, αλλά απλώς δεν ανταποκρινόμασταν σε αυτήν», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της United Airlines Holdings Inc.
Σκοτ Κίρμπι στη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης στο Bloomberg News.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Ενώ η εταιρεία προσέφερε μεγαλύτερες θέσεις, δεν συμπεριλάμβανε άλλες ανέσεις, όπως πολυτελή γεύματα και την τελευταία τεχνολογία εν πτήσει.
Τώρα η United προσφέρει όλα αυτά και οι πελάτες δεν τα χορταίνουν.
«Έχει υπάρξει μια τέτοια μετατόπιση όπου οι προσδοκίες των καταναλωτών είναι υψηλότερες από ποτέ», δήλωσε στο Bloomberg η Έμιλι Βάις, ανώτερη διευθύνουσα σύμβουλος της Accenture.
Οι αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να ευθυγραμμίσουν τις καμπίνες τους με αυτή τη μετατόπιση, είπε.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Πάντως, η αλλαγή έχει έρθει εις βάρος των καθισμάτων οικονομικής θέσης που οι περισσότεροι Αμερικανοί έχουν συνηθίσει να αγοράζουν στα πίσω μέρη του αεροσκάφοςυ.
Σε μια εποχή που η οικονομική ασιγουριά οδηγεί σε μείωση των καταναλωτικών δαπανών σε συνηθισμένα είδη, οι μεγαλύτεροι αερομεταφορείς στοιχηματίζουν ότι οι ταξιδιωτικές συνήθειες των επιβατών με υψηλότερο εισόδημα θα είναι πιο ανθεκτικές, ακόμα και στη διάρκεια της ύφεσης.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_middle_2"); }); «Την τελευταία δεκαετία, η αύξηση των εσόδων από premium έ...