Πώς μια ταινία πυροδότησε το αγοραστικό ενδιαφέρον στην Ιαπωνία Ημερομηνία:
Σήμερα 26/8/2025, 01:36 - Εμφανίσεις: 17
Με την παραγωγή της να έχει διακοπεί για δεκαετίες, η Asics απεφάνθη να επαναφέρει στο προσκήνιο τη σειρά Onitsuka Tiger στις αρχές της δεκαετίας του 2000, όταν ο χαρακτήρας The Bride της Uma Thurman στην ταινία «Kill Bill» του Quentin Tarantino το 2003, έκανε την εμληματική εμφάνιση με την κίτρινη στολή και τα αντίστοιχα αθλητικά της, σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων.
Στη μεταπανδημική εποχή, τα εν λόγω αθλητικά έχουν αποκτήσει διαχρονικό χαρακτήρα, με τα έσοδα στην Ιαπωνία να έχουν διπλασιαστεί μέσα σε ένα μόλις χρόνο, με τους τουρίστες να αντιπροσωπεύουν σχεδόν όλη την αύξηση.
Και όλα αυτά ενώ τα έσοδα από την αγοραστική κίνηση κίνηση των τουριστών έφτασε τα 8,1 τρισεκατομμύρια γιεν (55 δισεκατομμύρια δολάρια).
Η Onitsuka είναι μακράν η κατηγορία με το υψηλότερο περιθώριο κέρδους της Asics, με ένα νέο flagship υποκατάστημα στα Ηλύσια Πεδία στο Παρίσι και σχέδια για καταστήματα στις ΗΠΑ.
Οι μετοχές έχουν οκταπλασιαστεί τα τελευταία πέντε χρόνια, βοηθώντας την κεφαλαιοποίηση της αγοράς της να ξεπεράσει πρόσφατα τα 20 δισεκατομμύρια δολάρια.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m1"); }); Από την Asics, στη Hello Kitty Μαζί με την Asics, και άλλες επιχειρήσεις εντοπίστηκαν στην ίδια ευχάριστη θέση,.
Μπορεί τα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών να έκρυβαν τον αντίκτυπο των αμερικανικών δασμών, ωστόσο δείχνουν την αύξηση των αυθεντικά ιαπωνικών εμπορικών σημάτων που φτάνουν στους τουρίστες ή επεκτείνονται στο εξωτερικό.
Το αδύναμο γιεν είναι, φυσικά, ένας παράγοντας.
Αλλά πιο σημαντική είναι η στρατηγική δημιουργίας θαυμαστών της χώρας, οι οποίοι συνδέονται με ένα μέρος του πολιτισμού και θέλουν να ξοδέψουν σε αυτό στην πατρίδα τους.
Και από την Muji μέχρι τον Mario και την Hello Kitty μέχρι την Uniqlo , αυτές οι εταιρείες έχουν ρεκόρ τριμήνων, συμβάλλοντας στην ώθηση του Nikkei 225 σε μια σειρά από ρεκόρ υψηλών.googletag.cmd.push(function() { googletag.display("300x250_m2"); }); Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της μητρικής εταιρείας της Kitty, Sanri...